Gå til innhold

Super service på skoringen! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På våren kjøpte jeg ett par ecco joggesko til gullet.. til 550 kroner..

var tilbake der for ca en mnd siden å klaga på borrelåsen.. da den hadde blitt lit ødelagt ( selve borrelåsen løsna fra stoffet over).. da tok de skoen inn å sydde den..

Så har det skjedd igjen.. og jeg gikk tilbake i dag å klaga..

så fikk jeg et par nye sko, et annet par( nye høstskoa som har kommet inn).. i en str større! Pga 21 var akkurat nå.. og måtte jeg kjøpt nå så burde jeg kjøpt i 22.. ( hun målte med målesåle).. så det var jo SUPER service syns jeg! og jeg hadde ikke noe kvittering heller!!

og egentlig har de ikke lov til å gi annen str.. så det kaller jeg SUPER service!!

*veldig fornøyd*

Men skulle vel nesten kanskje bare mangle når man kjøper så dyre sko.. men jeg ble likevel nesten paff av den servicen når jeg ikke hadde kvittering !;) de spurte ikke etter den engang!

Fortsetter under...

Skrevet

Du er superheldig da!!

Ble jo som å få de "gratis" det da.

Jeg var nettopp å klaget på nye Ecco sko. Det er feil på hælen på den ene. Virker som om sømmen er sydd fast feil vei eller noe sant og derfor stikker litt ut på den ene. Skikkelig vondt å gå i.

Fikk først beskjed om at jeg måtte gå de ut. Men brukte de et par ganger og hadde skikkelig vondt av de. Fikk vondt i ryggen å fordi jeg belastet feil når det ble vondt.

Fikk da beskjed om at Ecco ikke tar inn igjen slike feil (hø??) og at de kunne blokke den ut.

Nå er den blokket ut, og bedre. Men ikke bra!

Forventer at sko til 1200kr er bedre enn som så!! Så hos oss blir det aldri mer Ecco.

Har forresten Ecco til minste også. De er vi fornøyd med. Holder godt i skinnet selv om hun har en tendens til å krype med de på.

Men når Ecco som er så dyr ikke vil gi garanti på dette, så bruker vi de ikke mer. Kan jo lett skje noe slikt igjen.

Skrevet

Kjempeflott.

Må forresten skryte litt av økonomisko også.

Kjøpte joggesko til guttongen der i vår til 199. Sånn emd blinking.

Blinkinga forsvant etter ei uke.

Etter 4 uker begytne sålen inni skoen å løsne og gå i oppløsning.

På ferie fant vi ut at vi skulle kjøpe nye sko til ham. Tilfeldigvis gikk vi innom en økonomiskobutikk på GOL.

Fant et par flotte sko til ham, nevnte tilfeldigvis alt trøbbelet vi har hatt med de gamle skoene, og slapp å betale for de nye. Ho tok inn de gamle og skulle levere reklamasjon på de!

Hadde jeg ikke forventet egentlig. Var jo gått en stund, + at det ikke var samme butikk engang. Men de solgte jo samme skoene fortsatt da. Og hun var enig i at sko skal vare mer enn et par mnd! Selv om de koster under 200 kr.

Skrevet

nyttnick; Merkelig at du ikke bare fikk nye egentlig! For sånn som det virka på ho dama her så virka det som om ecco ga pengene tilbake hvis det var feil.. fordi ho sa først at jeg kunne bytte til ett par sko.. så sa ho at det var ecco ( hun trodde det var skofus med en gang) og siden det var ecco fikk jeg pengene tilbake..

men som jeg sa.. så måtte jeg jo ha noen sko å ha på beina hans.. (gidder nemlig ikke kjøpe mange par .. kjøper heller ett par dyre og bruker de for det det er verdt.. hehe...)

SKjønner jo at du ikke vil satse mer på ecco da! Syns det var dårlig!

mormor tralletonetroll; Så bra, ja selv om de kun koster 200 så bør de vare mer enn ett par mnd ;)

Skrevet

Etter innlegget ditt kom jeg på at jeg faktisk kunne sende mail til Ecco selv og høre om det virkelig var riktig at det skulle være slik.

Det virket som om de i butikken ikke trodde at det var ubehagelig en gang. De tok det vell omtrent for å være en filleting.

Lurer litt på om hun ene som kikket på skoen kanskje jobbet hos skomakeren også "jeg tar den med meg inn jeg".

Men, det kan jo også være at hun bor i samme området. Det virket bare ikke slik på måten det ble formulert på.

Er rart at Ecco som er så dyr, og så avhengig av et godt rykte, ikke skulle være bedre enn som så ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...