Gå til innhold

Bitemerker i smokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan småen på 2 år få smokka når det er små bitemerker i den? prøvde å dra i den, men det så ikke ut til at den kom til å revne med det første. Har ikke ny heller, så var litt usikker, men sitter heller å trøster i 2 timer enn at han skal få den i halsen iløpet av natta:/ er forresten avent sin smokk fra 18-36 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge den ikke er løs ved festet eller har biter som kan falle av høres det ikke farlig ut.

Vanskelig å gi noen råd når man ikke har sett den, liksom. ;o)

Skrevet

Hehe skjønner:) Det var bare et par rifter akkurat der tenna er på den liksom. Ikke er den løs noen plasser, bare et par bittesmå hull. Prøvde å dra litt i den, men den virka hel fin. Tror nok jeg investerer i nye smokker imorgen likevel :) Takk for svar, alt man nå bekymrer seg over hehe

Skrevet

hei :) jeg hiver smokker når leon har laget mange bitemerker i de. jeg er ikke hysterisk hehe men jeg syns det er greit å være på den sikre siden :)

Skrevet

Er det silikon eller latex? Har hørt at man ikke skal bruke silikon når de har fått tenner, for de kan bite av smokken og sette den i halsen. Veninna mi prøvde på en ny smokk, tygde den rett av.

Skrevet

Oj, er silikon ja.. Men syns de latex smokkene var så ekle? Eneste smokkene jeg finner fra 18-36mnd er avent sine silikon smokker :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...