Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Kan småen på 2 år få smokka når det er små bitemerker i den? prøvde å dra i den, men det så ikke ut til at den kom til å revne med det første. Har ikke ny heller, så var litt usikker, men sitter heller å trøster i 2 timer enn at han skal få den i halsen iløpet av natta:/ er forresten avent sin smokk fra 18-36 mnd.
Medium fikk guttebass Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Så lenge den ikke er løs ved festet eller har biter som kan falle av høres det ikke farlig ut. Vanskelig å gi noen råd når man ikke har sett den, liksom. ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hehe skjønner:) Det var bare et par rifter akkurat der tenna er på den liksom. Ikke er den løs noen plasser, bare et par bittesmå hull. Prøvde å dra litt i den, men den virka hel fin. Tror nok jeg investerer i nye smokker imorgen likevel Takk for svar, alt man nå bekymrer seg over hehe
mamman til leon og Noah Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 hei jeg hiver smokker når leon har laget mange bitemerker i de. jeg er ikke hysterisk hehe men jeg syns det er greit å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Er det silikon eller latex? Har hørt at man ikke skal bruke silikon når de har fått tenner, for de kan bite av smokken og sette den i halsen. Veninna mi prøvde på en ny smokk, tygde den rett av.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Oj, er silikon ja.. Men syns de latex smokkene var så ekle? Eneste smokkene jeg finner fra 18-36mnd er avent sine silikon smokker :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå