Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 hvordan er dette med tannpuss og mme? må jeg gi mme først og så pusse, eller kan jeg pusse og så gi flaske etterpå? mener å ha lest at det ikke er skadelig å gi mm etter puss, men kan ikke si at jeg husker å ha lest noe om mme?
enpå3ogenpå1 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 hehe det lurer igrunn jeg også på. Tror nok man skal gi mm/mme og så pusse. Men her i gården har vi gitt den siste flaska i sengen vår for så å putte han rett i sin egen seng. Nå har han fått 4 tenner og vi gjør det sånn fortsatt......men vi må nok begynne med tannpussen til slutt nå. Får ta det som en overgang i sengen til å begynne med tror jeg? Tar gjerne i mot tips på det om noen har...
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg lurer også på akkurat dette... blir ikke lett å slutte med flaska i senga før han legger seg når vi må pusser tenner.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Dytter litt på denne.. anyone med erfaring på dette området:-) Hvordan avvenne med denne viktige flaska...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå