Gå til innhold

Hva synes dere om Bodil Marie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bodil er vel langt ifra noe favorittnavn hos meg! Men eh...oppkalling er jeg svak for, og kombinasjonen Bodil Marie var jo ganske fin da. Det hadde jo selvfølgelig vært litt kult og møtt på en liten Bodil, alle Bodil`ene er jo på 47år+. ;-)

Bodil er et veldig lite pent navn etter min mening.

Jeg har dårlige assosiasjoner til det.

Og det er et hardt og "vondt" navn.

Har du mulighet for å bruke navnet til personen du skal oppkalle barnet etter, på en annen måte da?

Men dersom du liker navnet er jo saken grei, for det er dte viktigste.

Annonse

Må si meg helt enig med de andre her, Bodil er bare ikke særlig pent.

Tenk på det stakkars lille barnet som skal høre Bodil Bodil Bodil hele dagen lang. Huff! Har du sjekket om hun som dere skal kalle opp etter faktisk liker navnet sitt?

Min søster hette Bodil, og hun døde i en bilulykke... Hun var verdens snilleste menneske, og hun forgudet barn. Derfor vil jeg kalle henne opp... Skjønner at mange synes det er et stygt navn, men jeg har vært vant til det gjennom mange år så jeg synes ikke det er så grusomt som mange mener.

Syns du skal kalle opp søsteren din jeg. Selv om ikke Bodil er det fineste navnet jeg vet om, hadde jeg nok også kalt opp søsteren min. Bodil Marie passer bra sammen :)

Bodil er dessuten mye finere enn sånne klissete navn (Cassandra; Michelle of Isabelle).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...