Gå til innhold

Sinna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært sammen med typen i over 7 år. endelig bestemt oss for å få barn å ble gravid etter noen måneder. prøvde aldri hardt, hadde kanskje sex 1 gang i uka. Da den berømte spira satt ble jeg pissredd å ordentlig sinna!!!!!!!!!!!! blir fly forbanna når jeg ser gubben. han kan kose seg med snus å øl å slipper å være dårlig, han slipper å spjære nedentil å bli full av strekk merker å få hengepupper!! han kan gå relativt uaffektert gjennom hele greia. å det gjør meg så sinna.!! det er jo helt teit av meg sikkert. siden jeg ønska det her selv..... må vel virkelig prøve å ta meg sammen. Slitsomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig vanlig å bli ustabil og emosjonell under graviditet. Men husk på at han ikke kan noe for at det er kvinnene som tar støyten (bortsett fra å skulle holde ut et spinnvilt kvinnfolk, da.. ;-)). Du får heller forklare hvordan du føler det og si du hadde blitt veldig gla' hvis han hadde klart å begrense inntaket øl etc med deg til stede. Hengepupper/strekkmerker etc får jo ikke han gjort noe med! Lykke til!

Skrevet

Og når du ser det vakre, perfekte barnet dere får - da blir du stolt over at det er det du som har bært det frem! Det var du som fikk den viktige jobben med å huse babyen i de første månedene av dets liv. Det er du som blir babyens nærmeste og tryggeste i dens første leveår! pappaen er og blir litt på utsiden hele tiden!

Hold ut! det er verdt det! på sikt vil du sikkert føle deg heldig som fikk muligheten til å være gravid og føde! du er den første til å kjenne babyens spark og bevegelser i magen. mannen må bare være utenfor.

strekkmerker og hengepupper blir "ingenting" når du ser på barnet! da kan du tenke at alt var verdt det!

hilsen mamma til gutt på tre år

Skrevet

Tusen takk til dere begge for svar:) Hadde en uke nå med en reaksjon jeg ikke hadde venta. Men jeg gleder meg mer å mer:) Virkelig:) Det var bare så innmari skremmende at det plutselig ble virkelig alt sammen, føltes som om jeg fikk ett fjell i hode!! Bokstavelig.. Men jeg elsker barn å hargode venninner med barn, var bare en helteit reaksjon jeg ikke forventa! skremmende var det. Men nå er jeg happy. Men fremdeles ustabil i humøret da...griner mye:P Men ikke pga av dette men fordi jeg tar meg nær av alt..herregud:) stakkars mann. jeg prøver å ta meg sammen.:)

Skrevet

Når jeg ser det jeg selv skrev i utgangspunktet øverst der.. så skjønner jeg hvor på jordet jeg var akkurat den uka der, for jeg kjenner meg ikke veldig igjen i de utsagna nå, at jeg kan ha skrivd no sånnt... huff altså. Godt det er over:)

Skrevet

ville bare si at jeg har fått to STORE barn på to år og har verken hengepupper eller strekkmerker ;o) Det er absolutt verdt det selv om det er tungt og dryt å væer gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...