Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Leste innlegget ditt fra tidligere der det hørtes ut som om du er overstimulert. Jeg holder også til på stolav og det er ikke akkurat så mye info å få, men dette hørtes jo alvorlig ut må jeg si:0( Håper det går bra med deg. Kjipt om forsøket blir avbrutt, men enda verre om du er alvorlig syk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,la inn innlegg på "hvordan går det med dere 35 gjengen?eller noe.nei,jeg er veldig veldig skuffet,hodet er et eneste stort kaos,hadde 55 egg og er godt på vei til overstimuli,måtte stoppe med en gang med sprøyter og skal inn til ny ul i morgen igjen,men jeg er sikker på at jeg bare får beskjed om at det ikke blir mer.St olav har skuffet veldig,både jeg og mannen min er sjokkerte og forbanna for å si det mildt.Og når man møter leger som ikke viser noe som helst empati,så forbedrer ikke det situasjonen,hun forklarte ingenting egentlig,bortsett fra å si "oi,du har reagert skikkelig på medisinene,INGEN forklaring eller noe,bare at jeg måtte ta masse prøver og komme igjen i morgen.Har tenkt å fortelle dem akkurat hva jeg mener om dem i morgen iallefall,men det ender bare med at jeg ikke klarer å sie noe pga tårer ellerno,det er så typisk meg:)

Skrevet

Herregud 55 egg!!!! Jeg har alldri hørt om noe slikt. Helt tydelig at du har fått for høy dose da. Skjønner at det var vanskelig å spørre om ting i dag, du var vel helt i sjokk tenker jeg. Skriv ned spørsmål du kommer på i kveld, det er ikke så lett å komme på alt når du sitter der. Håper alt går bra med deg, men det kan vel ikke bli noe innsett på deg nei pga tingenes tilstand! Lykke til i morgen og hold oss oppdatert.

Skrevet

Tusen takk for det,kommer tilbake med nærmere opplysninger:)Godt å ha dere her iallefall,super gjeng.Jeg er i grunn et vandrende eggklekkeri da:)Masse lykke til framover til deg også:)Det lønner seg å ringe dem en gang for mye enn for lite,hadde de tatt meg på alvor i går nemlig,hadde situasjonen vært en helt annen,men den siste sprøyta gjorde nok susen for klekkeriet.

Skrevet

Ja det er sant, bedre å ringe en gang for mye! Ja egg har du i alle fall, du får se det positive i det. Jeg begynner selv med sprøyter i dag. Fikk ut 8 egg forrige gang, samme dose nå. Er nervøs for forrige gang ble det ingen egg som utviklet seg og derfor ingen innsetting. Håper det går likar no.......

Skrevet

Uff da, Lenea!

Men er du sikker på at de ikke kan sette noen inn?? 55 egg! Du kunne jo fått veldig mange fotballag med unger av denne gangen.

Håper virkelig at det ordner seg og at du får satt inn et fint egg.

Det kan ikke være noe godt hvis det blir avbrutt. St. Olavs overøser oss ikke med oppfølging synes jeg. De har vel mange! Håper det blir bedre framover nå!

Jeg var på ul i dag jeg også. Måtte gå lenger. Ikke mange nok eggposer. Vi er iallefall ikke like.

Skrevet

Masse lykke til iallefall,jeg tror egentlig at jeg er et unntak igrunn:)Går nok bra skal du se:)

Skrevet

Det er nok ikke noen sannsynlighet for at det vil skje nei,det er så alllt for mange,så blir nok avbrutt.Jeg er absoultt ikke fornøyd med St olav nei,synes det er alt for mye tull og alt for lite informasjon,det er jo ikke bare bare det vi skal gjennom fysisk og psykisk liksom.Håper eggene dine modner seg fint til neste ul,det skjer fort bare på noen dager det der,masse lykke til iallefall:)

Skrevet

Håper alt er vel med deg!? Er spent på hva de sa på sykehuset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...