Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Noen som har noen gode tips til meg?
Popelko Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 kjøp sånn fluespray på plantasjen, eneste som hjalp her
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 litt grønnsåpe i vannet når du vanner i et par omganger, det har hjelpt her hos meg.
Reiki 73 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Pass på at det ikke står vann i plomsterpottene, og at plantene får tørke litt ut mellom hver vanning hvis de tåler det. Vi har vært plaget av bananfluer og kan ikke la frukten ligge fremme. Disse to fluesortene kan fort forveksles, da de er like små og irriterende begge to Blomsterflua er sort Bananflua er gulbrun på kroppen og litt rundere
Rosie the riveter Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Lag en blanding av 50/50 zalo og eddik. Bare littegrann oppi en skål og sett på kjøkkenbenken. Av en eller annen grunn klatrer fluene oppi og drukner. Fikk tipset her inne og det funker som bare rakker'n. litt merkelig lukt i begynnelsen, men det venner man seg til
temine Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 JA! Må signere den eddik og zaloblandingen. Jeg har prøvd uendelig mange tips her, og både bananfluer og blomsterfluer drukner seg i den blandingen der av en eller annen grunn:D
GreitÅVæreAnonym Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 he,he. kanskje det blir en anerkjent metode, dette med zalo og eddik. Jeg lærte det av faren min, og det fungerer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå