*tyren72* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei jeg skal til med 4 pp nå snart venter bare på tr og jeg lurte på om vi får dekket medisinene eller om vi må dekke alt selv? Haugesund trodde at vi fikk det dekket men at vi måtte bet behandlingen selv. Noen som vet noe???
Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Tror at det er slik at du må få legen din til å fylle ut et skjema som skal til NAV, der vurderer de om du får dekket eller ikke.. Det er såfall det jeg skal gjøre, får jeg penger tilbake så blir jeg lykkelig-og får jeg ikke så har jeg tatt nok lån til å betale det selv...hadde slevsagt vært deilig å kunne betale ned lånet fortere, men hva offrer man ikke for den lille gullklumpen(såfall håpet om gullklumpen..)
Kine71 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 I det offentlige får du dekket 3 forsøk med en egenandel på 1500 kr pr gang. Medisinene må du selv dekke opp til 15000, det over får du tilbake når du leverer kvitteringer til nav. Jeg har brukt rundt 9000 i medisiner pr forsøk, men det varierer fra pers til pers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå