Gå til innhold

Snubler meg inn her jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom jeg hjem fra sykehuset (barselhotellet) Med lillegutt :)

Så nå kan jeg vel lure meg inn hit til dere :)

Jeg ble satt igang mandag 18.08 (11 dager før terminen) Og han ble født 19.08 kl 00.05 :)

Veide 4055g og 52 cm lang. Stor gutt :)

Så idag kom vi hjem. Han ligger å sover søtt nå.

Og jeg koser meg med å ha en baby igjenn. Er så lenge siden sist :)

Skal nyte tiden så godt jeg kan. For den går jo så alt for fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen hit! Kan jeg spørre hvorfor du ble satt i gang? *nysgjerrigpetra* :-)

Skrevet

Gratulerer så mykje med guten. Var kanskje like greitt at du ikkje gjekk til termin (eller over...) når guten var såpass stor allerede 10 dagar før termin :o)

Deilig å ha baby!!

Skrevet

Jeg hadde kostregulert svangerskapdiabetes, så jeg hadde vekstkontroller annen hver uke.

De har ligget på 17% over så 18% over og så 12% over..så 2 uker etterpå i uke 38+1 så målte legen 28% over gjennomsnittet, og det vil si 4,5 kg til terminen

Så han ville få prøvd å sette meg igang. Dette var en torsdag, så han ordnet time på føden mandagen etterpå. Vurdering. Og jeg var moden ok og ble da satt igang

Han tenkte at jeg skulle slippe å føde et stort barn, og vekstaviket kunne jo øke. Det vet man ikke.

Jeg var igrunn veldig forberedt på å bli satt igang til termine, som jeg ble med de to andre (sv.skap.dia der også, men de var gjennomsnitlig vekt på, men man får ikke gå over terninen uansett) Så er rart å sitte her hjemme med en baby en uke før terminen :) Har jo igrunn termin neste fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...