Gå til innhold

Uæhhhhhh... ultralyd i dag uke 11


3 prinser prinsesse på vei

Anbefalte innlegg

Skal jo egentlig på ultralyd neste fredag i forbindelse med vanlig kontroll. Men plutselig i dag, fikk jeg for meg at det var NOK med å ikke vite :-) synes bare det går i "..... ja hvis det går bra da", og " ja hvis det er noe liv der da" NÅ vil jeg begynne å glede meg.

Så da får vi håpe at det er det jeg får.., begynne å glede meg. Gruer meg noe helt infernalsk, kommer sikkert til å komme høyrød og småsvettende inn og se ut som noe katta har dratt inn. er SKIKKELIG nervøs.

Symptomene kommer jo og går litt og, og kvalmen har gitt seg den siste uken, så nå er jeg lei av å trøkke på pupper for å kjenne om de er vonde og kjenne etter symptomer og være helt nevrotisk :-)

 

*kryssefingreogtær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen gitt! Har vært på UL i dag 11+2. Grudde meg helt sinnsykt på forhånd. Symptomene er nesten borte og det hele føltes så uvirkelig. Skal si jeg ble positivt overrasket!

 

Ultralyden var helt fantastisk. Vi så et lite nurk som lå og sprellet og vinka til oss. Hjertet slo som det skulle og alt var normalt. Jeg lo og grein om hverandre. Det var fryktelig godt å få graviditeten bekreftet enda en gang. Legen sa at nå kunne vi bare slappa av. Risikoen for at noe skal skje er helt minimal. Koser meg veldig på sofaen nå.

 

Lykke til smurfen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann nenoda :-)

 

Så gikk det altså bra. Jeg hadde liksom bare forberedt meg på det verste.. så når det virkelig lå en liten baby der, og fektet med armer og ben og danset vilt, så ble jeg bare helt stum.. Det er jo en helt fantastisk opplevelse. Fikk sett i 4D også, det er helt utrolig at man kan se armer og ben og det hele så klart.

Deilig å endelig gå å tenke på "hvis" det går bra. Ble satt fram da, så i stedet for 10+2 er jeg 11+2 og inne i siste uke i 1. trimester!!

Deilig følelse. Skal også kose meg skikkelig på sofaen i dag :-)

 

Lykke til til deg også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Da er vi like langt, er også 11 +2 i dag :D

 

Gubben har reist på guttetur, så jeg sitter hjemme og feirer for meg selv. Har ringt de kommende besteforeldrene og noen venninner. Fortsatt litt høy etter UL, jeg :) Håper jeg husker det lenge og ikke blir i tvil om det er sant flere ganger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...