Gå til innhold

OTH urban jungle tvilling som søskenvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaringer?? er den lun og 'vintervennlig' for d største barnet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange tråder ang dette, så jeg foreslår at du sjekker dem ut så får du masse tips ang hva du bør tenke på. Selv forguder jeg vår Teutonia Team Alu fordi:

Den har sete som du kan snu mot deg og følge med på hva småtrolla driver med og kan ha øyenkontakt når man snakker sammen.

Den har svingbare og låsbare hjul foran

Den har absolutt den beste plassen til barna, de sover godt selv med vinterpose og dresser.

Den er ikke bredere enn andre dobbelvogner utvendig (79cm)

Den er god å trille, super i byen og helt grei på grusveier.

Gubben er glad for at man kan stille håndtaket høøøøyt, for han er høøøøy...

God plass i handlekurven under..

Skrevet

Den er helt suveren.. Jeg har den selv, og mange av venninnene mine har den. Den er i motsetning til Teutoniaen en lettvekter.. Lykke til med vognkjøp!!

Skrevet

Jeg har også OTH. Ingen kan slå den eller singelvogna på trillekonfort. Hadde en Teutonia mistral før og brukte tvillingvogna til oth i stedet for for den var lettere å trille selv som tvillingvogn. Også er den på salg i disse dager hos barnas hus. Jeg syns bagen er liten (smal) men barnet ligger godt i hengekøya. Storesøster på 3,5 sitter litt trangt, men det går. Hun kræsjer i kalesjen (er 105 lang). Ville også ha sjekket ut Easywalker for den har de egenskapene jeg irriterer meg over ved OTH, den blir mindre sammenlagt og den har to individuelle kalesjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...