Gå til innhold

ble forlatt idag......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter 5 års forhold... alt har vært så bra, men han har slitt psykisk i det siste, og alt jeg har gjort er å støtte, men ser ut som det "kommer tilbake til meg" ut ifra han.... i oktober får vi vårt første barn...

aldri grått så mye i mitt liv som nå... om ca 15 min kommer han for å prate.. om dette for siste gang. og sitter bare klar med papir og alt..

jeg klarer ikke dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, du klarer det!

Ble selv forlatt for to kvelder siden, og vet hva du går gjennom nå...

DEt er ikke lett å tenke klart når tårene kommer uansett hva man tenker, men det går bra!

Venter nr 2 selv i oktober, og det er ikke lett å plutselig sitte alene, regelrett kasta ut fra der vi bodde sammen, men det går bra - det SKAL gå bra =)

- Klem

Skrevet

Hei, dette klarer du superfint! Tenk deg om før du skriver under på noe som helst. Si at du mener han trenger tid og terapi for å ta en så stor livsavgjørelse som affekterer så mange mennesker. Kanskje ordner det seg, kanskje ikke... men du.... du skal i allefall bli mamma og hvis han ikke klarer å nyte livet med deg er jeg sikker på at noen andre vil sette pris på nettopp deg og få deg til å føle deg spesiell og flott. Æsj- hadde jeg ikke blitt så adrenalin sint på sånne mannfolk hadde jeg vel klart å innse at det bare er synd på sånne tapere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...