Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 etter 5 års forhold... alt har vært så bra, men han har slitt psykisk i det siste, og alt jeg har gjort er å støtte, men ser ut som det "kommer tilbake til meg" ut ifra han.... i oktober får vi vårt første barn... aldri grått så mye i mitt liv som nå... om ca 15 min kommer han for å prate.. om dette for siste gang. og sitter bare klar med papir og alt.. jeg klarer ikke dette...
Vilde* Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jo, du klarer det! Ble selv forlatt for to kvelder siden, og vet hva du går gjennom nå... DEt er ikke lett å tenke klart når tårene kommer uansett hva man tenker, men det går bra! Venter nr 2 selv i oktober, og det er ikke lett å plutselig sitte alene, regelrett kasta ut fra der vi bodde sammen, men det går bra - det SKAL gå bra =) - Klem
!!!! Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Hei, dette klarer du superfint! Tenk deg om før du skriver under på noe som helst. Si at du mener han trenger tid og terapi for å ta en så stor livsavgjørelse som affekterer så mange mennesker. Kanskje ordner det seg, kanskje ikke... men du.... du skal i allefall bli mamma og hvis han ikke klarer å nyte livet med deg er jeg sikker på at noen andre vil sette pris på nettopp deg og få deg til å føle deg spesiell og flott. Æsj- hadde jeg ikke blitt så adrenalin sint på sånne mannfolk hadde jeg vel klart å innse at det bare er synd på sånne tapere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå