Gå til innhold

Brystbetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed av legen om at det er ok å amme, men hvis det kommer puss ut så må ikke gutten min få det i seg. Noen som vet om det holder å pumpe ut litt melk først selv med håndkraft og hvis det da ikke kommer noe, så kan man amme. Eller må jeg bruke brystpumpe og så gi gutten melk via flaske etterpå? Gutten min vil ikke ta flaske og da vil det bli svært vanskelig å gi ham melken min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er faktisk å amme, babyen tømmer brystet mye mere effektivt enn ved pumping.

Hadde 3 tøffe runder med brystbetennelse i vinter, og jeg amma ho hele veien. Du ser raskt om det kommer puss ut av puppen om du får igang utdrivinga før du legger babyen til puppen. Lykke til! brystbetennelse er no herk! =0)

Skrevet

Et lite tips- om du får det til- legg ungen til slik at babyens hake ligger over det feltet der du er hard på brystet. Altså om det harde feltet på puppen er mellom brystvorta og armhulen, legg ungen slik som ved tvillingamming. Da tømmes det harde området bedre

Skrevet

Tusen takk for tipset! :) Jeg håper dette skal gå raskt over. Har vært så uvel i flere dager, fryser og svetter, kvalm etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...