Gå til innhold

Mageplastikk og puppereduksjon etter graviditeter, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mageplastikk og puppereduksjon etter graviditeter, noen erfaringer?

Jeg har to graividiteter bak meg og håper snart på en 3. og har lagt på meg en del i disse graviditetene - og har hatt ks hver gang - dette gjør at jeg trenger mageplastikk og puppereduksjon etter at 3. graviditet er over. Det første legen sa til meg på siste 6ukers-kontroll etter at siste barnet ble født var: dette kan du få operert bort! Det er så ille at jeg nesten ikke ser trusa mi, for magehuden henger over...

Noen som har operert?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4 ks jeg, og tok puppene etter nr 3 og magen etter nr 4, og må vel rette opp alt, nå etter nr 5!

Helt greie opperasjoner, er fornøyd med puppene mine ennå, men de er blitt større men ikke like store som før opperasjonen. Å bli gravid etter mageplastikk er IKKE å anbefale, det sliter og river og ødelegger hele opperasjonen, så du bør vite at du ikke skal ha flere da! Har ammet siste mann etter brystred. helt greit, skal amme nå også!

Skrevet

Skal ta operasjonen etter at neste (og siste) barn er født. Gruer meg litt til å måtte slanke meg ganske masse da... bør vel ned på trivselsvekta mi - ca 55-60 - og nå etter 2 graviditeter er jeg 84...

Håper på lettere byste - det er tungt å gå med F i bh. og gleder meg til å få bort KS-henget på magen...

Hvor stor var du før og etter operasjonene? Hadde du også heng...?

Hvor ble du operert?

Blir kjempetakknemlig for svar:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde f jeg og, oppererte ned ic, og er d nå! har 18 dg igjenn til ks nå! Gikk ned til 57 før opperasjonene, oh holdet vekten til 3 år etter siste mann, det er nå 3 år og 30 kg + siden! Har heldigvis ikke gått opp i dette svangerskapet!

Hadde heng jeg og ja, pakka det godt nedi buksa før! Vet ikke hvordan det vil se ut etter ks, siden det er 1 barn siden bukplastikken!

Ble opperert i bodø, magen av dr moland på sykehuset, men han er pensjonist nå, best i værden ;), puppene av dr aune, nordland medisinske senter, han er bare helt konge!

Skrevet

Sånne pupper vil jeg også ha! :) Var det smertefullt med operasjonene...? Funka det på magen også...? :) Forventer ikke "flat" mage, men å få bort dette svææære henget:) Tok du forresten "full mageplastikk" (fra under brystene og ned) eller fra navlen og ned...? :)

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...