Gå til innhold

HJELP! 11 uker og mammadalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 11 uker og vil kun være hos meg. Selv pappan som nå har hatt ferie sammen med oss i 4 uker skriker hun hos. Vi har vært flinke til å dele på stell og byssing og vært minst en gang i uken hos besteforeldre. Jeg fullammer. Andre kan godt prate med henne hvis hun f.eks ligger i vogna, da kan hun smile. Men så fort noen andre enn meg løfter henne går det toppen 2 min også er det hyl og skrik. Og det roer seg ikke igjen...

Noen som har oppøevd liknende og/eller har tips? Trodde hun var for liten til slikt?

Skal egentlig i bryllup til min bror neste helg og hun skulle sovet hos bestemor for første gang... Kan kanskje se langt etter det nå?

Jeg er fortvulet,(føler meg litt kvalt), far er fortvilet og selvsagt er ikke dette ålreit for den lille jenta vår:/

Ps: Det gjelder uansett, ikke bare om hun er sulten e.l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde det litt slikt i en lite periode, men det går fort over. sett deg i soffaen sammen med lissa i fanget og far tett inntil deg igjen. lek og ha det morro.

tror det er nokså vanlig med slike perioder. du må huske at det er deg hun kjenner best - 9mnd i magen, mange timer på brystet osv. du er tryggheten hennes.

Skrevet

Ja, håper det går over... Bør jeg være der hele tiden, eller er det lurt å la far og barn være alene, til tross for skrik?

Skrevet

Det kommer til å gå over, en dag kommer du kanskje tilogmed til å savne at hun bare ville ha deg?:)

Inntil da synes jeg at dere skal respektere babyens behov for å være hos mamma, tror ikke dere kan fremskynde noe ved å tvinge henne...

Kanskje hun føler det trygt om du i en periode sitter sammen med den som holder henne, og så etterhvert beveger deg lengre og lengre bort?

Skrevet

Er enig i det Sannali skriver. Det er jo helt naturlig iom at du er den som praktisk talt holder henne i live..

Bryllup alene hadde jeg nok sett langt etter nå ja... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...