miss gunnilla Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Håper det snart kommer noe annet inn der! Nå har jeg vært på apoteket og levert inn tykk bunke med resepter (alt skal jeg betale selv selvsagt, siden jeg er gammel og enslig :-) Men i september er jeg i hvert fall klar for det store utland og embryodonasjon. Etter tre MA-er satser jeg nå på yngre saker. Blir spennende. :-)
Tjorven1 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Å.. så spennende! Vil det si eggdonasjon også? Lykke lykke til!
miss gunnilla Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Takk! :-) Er jo forsåvidt ed, men prisen er det halve. Følger anbefalingene fra legen som mente dette er den beste løsning fra meg. I eggdonasjon er det mer at en får velge ut fra kriterier og så velges en donor ut fra det. Embryodonasjon er overskuddsegg, men fra profesjonelle donorer (både egg og sæd). Legen sier at medisinsk er det ingen forskjell, men at veldig mange av de som kommer er opptatt av det optiske og da er ren ed den beste løsningen for dem. Kunne vel også valgt at de tok ut egg fra meg, ingenting i veien som de har funnet ut, men sjansene øker vel uansett med yngre "materiell", så syns dette er en helt grei løsning.
Tjorven1 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Så spennende, håper det går bra nå. Grunnen til at jeg også spør er at jeg har ett vennepar, som kanskje mest sannsynlig må det også - på tros av at hun er under 30 år, har hun egg-kvalitet som om hun er godt over førti - og det har ikke funket med prøverør heller. Men lykke lykke til, forstår deg godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå