Mamma til 2 søte jenter Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg har ei datter på 3,5 år - som kan være svært nysgjerrig på ting og spesielt når vi voksne er i et annet rom/annen etasje.... På onsdag morgen så jeg oppi veska mi hvor Suprecuren lå. Når jeg tok den opp var ikke sprayeren tatt ordenlig på. Når jeg tar Suprecuren opp av veska - som ble påbegynt på søndag - ser jeg at nesten alt innhold er tømt ut! Kun 4-5 mm er igjen. KRISE! Heldigvis har jeg litt igjen av forrige sprayflaske som jeg tømmer over på denne. I dag får jeg 2 nye flasker og den dosen jeg har av Suprecur nå holder akkurat til jeg får ny!! Snakk om flaks!! Det trengs noen porsjoner med flaks når man holder på med dette gamet!! Det er sikkert. En ting har jeg lært at veska eller Suprecuren ALDRI skal være på gulvet!! Det skal settes helt inne på kjøkkenbenken eller kommoden. Sånn blir det når man er heldig og har en svært nysgjerrig jente!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hehe... nysgjerrige lille småtroll Godt man har litt flaks oppi det hele da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå