miriam007 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Naboen har fått seg trampoline, og der er det fritt frem hvor mange som får hoppe. Jeg synes det ser skummelt ut med 6-7 barn hoppende sammen på trampolinen. På vår trampoline hopper de 2 om gangen. Maks 3.
dama Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 det som er mest farlig er når ungene krabber innunder trampolina når andre hopper... skal ikke så mye til før de knekker nakken da..
It's all about me Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Store barn og voksne: Kun av gangen. Ingen unntak. Små barn som så vidt letter: 2 - 3. Kommer an på str på trampolinen. 6-7 barn samtidig ar da ikke forsvarlig i det hele tatt.
miriam007 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Hadde en lang diskusjon med sønnen min ang dette i går. Han mener jeg er for streng. Han får ikke lov å hoppe på naboens trampoline når det er så mange. Heldigvis forsto han meg etter jeg hadde forklart han hvorfor.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes ingen. Jeg er livredd trampoliner og det kommer aldri til å stå en i vår hage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå