solei Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Min lille på 5mnd snur seg på magen hele natten.Hvor tidlig tør dere å la de ligge?? Mine to første måtte eg ha i pose...ser ut til at den må frem igjen. Lot de ikkje ligge på magen før de var 1 år.
Kakebakesøte Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Mine snur seg også. Dattern min fra da hun klarte snu seg (takk og lov var det ganske sent. 7 mnd). Og nå sønnen min, men han begynte tidligere. Bare 3 mnd. Jeg snur han når jeg legger meg til å sove, men han snur seg ofte tilbke igjen ganske kjapt. Jeg har kommet dit hen at jeg bare må godta det. Å sele de fast med pose er heller ikke bra. Gjorde det med jenta vår og hun klarte snu seg likevel... da kan det jo være litt farlig
solei Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Mine to første roet seg i posen..den var ikkje seler på...så de snudde seg ikkje.Men de ble så glad i posen at de måtte avvennes når de ble store og det var ikkje lett med mellomste. Noen sier at når de snur seg selv så kan de bare ligge men synes 5 mnd er litt tidlig og forkjøla er han og ganske ofte.
badass_suburban-mom Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Mi har sovet på magen fra hun var 5-6 mnd. Orka ikke våkne opp ørten ganger iløpet av natta for å snu henne tilbake på rygg,når hun selv bare ville på magen likevel.(hun våkna som regel da også,fordi hun ikke fikk lagt seg "perfekt",ble knøl m dyna osv) Du må nesten bare kjenne på deg sjøl hva du føler deg trygg med,men når ungen sjøl snur seg over på natta,så synes ikke jeg det er så farlig,så frem til at ungen ellers er frisk og sunn(da mener jeg ikke forkjølelse,men andre typer av medfødt sykdom/helseproblemer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå