Gå til innhold

Nå er det vel snart på tide å gjøre noe??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Moderator Hannah eller jordmor Siri se nå hit!!!! Modereringen inne på disse sidene er en skam! Spesielt på anonymforum..

DERE ER JO IKKE TILSTEDE!!!!!!! Er det noe rart at sidene blir som de blir?

Det må da gå an å få noen flere til å moderere? Det er helt sikkert mange som hadde tatt på seg jobben frivillig. Hva kommer det av at det er et så stort problem?

Etter at anonymforum kom, og dere tok bort anonymknappen fra kranglesiden har ting blitt MYE verre. Kanskje på tide å ta det til etteretning og gjøre noe med det?

Jeg er ikke en prippen person, og finner meg i det meste her inne. Kalkunfitte-språket preller av, og kan faktisk være litt underholdende til tider... Men all person-hetsen som foregår for tiden er langt over streken!!!

Vær så snill: SKJERP DERE!! GJØR NOE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å gi opp og spare kreftene til noe annet. De gir rett og slett blaffen.

De sletter et innlegg her og der etter tips, men utover det har de ikke tenkt å gjøre noe. Tror de må vøre sponset av et par personer her inne som jeg ikke skal nevne nick på. Ellers hadde disse vært kastet ut for lenge siden.

Om så alle forlater forumet og kun de aller barnsligste blir igjen så er de happy. Disse er jo viktigst.

Så få anonymknappen tilbake til krangleså anonymsiden blir som den var ment til, kast ut de som slenger unødvendig dritt og skap en fin side her igjen!!!!!

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg *Thalie*! Hvis de ikke gidder følge med her er det jo bare å legge ned.

Eneste grunnen til at jeg er på bim/dib er oppsettet på sidene her.

Mye mer oversiktelig enn f.eks babyverden.

HÅPER det blir en bedring her inne snart...

Er ikke bare modereringen det skorter på, men mange av forumbeskrivelsene skulle vært oppdatert, det skulle vært ryddet litt opp i forumene. Noen er jo nesten ikke i bruk! Heller fått "viktigere" forum på rullegardinen her på siden og fjernet de som ikke brukes.

Ja, det er mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med happyfreak her! Jeg er kun på dette forumet pga oppsettet på siden. Men snart er det vel bedre å bare lære seg oppsettet på babyverden eller mammanett. Virker som etter at anonymforum "tok av" er tonen generelt blitt verre her inne. Før holdt verstingene seg på krangle, og gikk man inn dit visste man mer hva man gikk til.

Tror ikke moderator har vært her på litt over en uke, det er alt for dårlig!! Skikkelig lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...