Gå til innhold

Teutonia S3 kontra Bugaboo Camelon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva velger dere, og hvorfor? For meg virker en av disse vognene som det beste kjøpet, men jeg lurer på hvilken som er "bestest"!! Noen som vet om en kan bestille Bugaboo fra utlandet til billigere pris, evt hvorfra? Må sendes evt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv Bugaboo. Valgte den fordi den er utrolig stilig og elegant. Fordi den har så utrolig mange finesser. Fordi man kan bytte trekk på den og få kjøpt mye kult tilleggsutstyr. Den er superlett, har en stor bag (blant de største på markedet, sies det) og en flott sportsvogndel med ergonomisk riktig sittestilling/liggestilling. Kalesjen er veldig god, og skjermer veldig godt for solen, spesielt i sportsvogndelen. Vi er så langt veldig fornøyd, gleder oss til å prøve den med vinterhjul og muligens bag en gang i tiden ;) Kjøpte vår på Barnas hus til 7650,- Dette er en vogn som du vil få mye for om du en dag skal selge den.

Skrevet

Bugaboo er en mye skjørere vogn enn S3 så skal du ha en vogn som tåler vær, vind og terreng er en S3 et mye bedre kjøp totalt sett. Har selv Bugaboo men i tillegg til en OTH fordi Bugaboo gjør absolutt ikke jobben for mine behov. Men fin er den, og som hun over sier, veldig godt sittestilling. Har begge fordi jeg liker å ha barnet mitt MOT meg når vi triller, men liker også å gå lange turere og da syns jeg ikke Bugaboo gjør jobben, den er vinglete og håndtaket er litt rart så vondt å trille lengre turer. Men veldig god annen håndsverdi på Bugaboo, og veldig god på jevnt underlag, den blir liten sammenlagt, bagdelen er fin og god og lun og vogna er veldig lett.

Skrevet

Omvendt her, valgte Spiriten fordi de var stilig ;)

Skrevet

Skal du litt ut i skog og mark ville jeg ikke valgt Bugaboo - selv med vinterhjul blir det spedt.

S3 funker veldig bra på vinterføre synes jeg - både i by og i skog.

Så selv om Bugaboo er mye penere å se på - ville jeg heller tenkt bruksområde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...