Gå til innhold

Hjertelyd på fosteret


LucyQ

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere jenter som har et slikt apparat som man kan høre hjertelyden til bebisen? Jeg lurte nemlig på om jeg skulle investere i en slik, men vet fint lite om de. Er det noen av dere som kan fortelle meg om dette bare er tull (det er jo bare på gøy) eller komme med noen anbefalinger på slike apparat? Jeg venter i spenning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Angelsound apparat.

Fant hjertelyden til spiren i uke 11.

Verdens fineste lyd.

Jeg kjøpte den på QXL.

Og er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Da skal jeg sannelig spandere på meg en slik, sånn at den spente storesøsteren kan få høre litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en angelsounds også. Hører ingenting nå (9+3), men det er vel tidlig ennå. Skal prøve igjen om en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte meg en Angelsound på e-bay for 30 $ - prøvde lenge før vi hørt noe hjertelyd. Men forige onsdag (da 13+4) hørte vi hjertelyden, det var så koselig å høre at det var liv der. Sist mistet vi i 12.uke - så går og er så redd for å miste igjen. Vi har prøvd å finne hjertelyden flere ganger etter vi hørte den, men har ikke klart det. Det sies at det er vanskelig å finne den. Men det er artig når man gjør det:) Syntes den er verdt de 187 kr jeg betalte inkl frakt fra Hong Kong - den kom i postkassen på ca 1 uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...