monica07 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Dro til DK på onsdag, fordi jeg tydet at jeg var positiv. Hev meg rundt og tok tidlig fly. I DK tok jeg ny test som viste negativ. Det endte med at jeg overnattet og tok dobbel inseminasjon. I dag tidlig så testen ut som den gjorde i går.(altså noe tvetydig) Så etter ca 3 timer tok jeg ny test som viste klart positiv. Tilsvarende har hendt en gang før, og noen ganger gir den ikke resultat i det hele tatt. Flere som har samme erfaring? Noen som evt har tips om mer pålitelige tester? Jeg bruker 20 pk til monitor.
ElleL Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg brukte Clear Blue digital el-tester og opplevde som deg masse usikkerhet rundt dette med reisetidspunkt. Mitt beste tips er å få en gynekolog til å scanne deg på dag 11-12 i syklusen for så å sette en eggløsningssprøyte. Da unngår du evig testing samt en masse usikkerhet. Lykke til.
Deneb Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg brukte også fertilitetsmonitoren - for meg fungerte den helt fint. De vanlige CB-ene var jeg mer skeptisk til.. De fungerte ikke så bra for meg, men det er kanskje forskjell fra kvinne til kvinne?
monica07 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Vet ikke helt. Det har vært ekstra vanskelig å tyde testene denne syklusen. Har tatt akupunktur 3 ganger de siste 3 ukene. Kanskje det er det som spiller det et puss... Dersom det blir tur til DK igjen skal jeg prøve eggløsnings sprøyte. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå