Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro til DK på onsdag, fordi jeg tydet at jeg var positiv. Hev meg rundt og tok tidlig fly. I DK tok jeg ny test som viste negativ. Det endte med at jeg overnattet og tok dobbel inseminasjon. I dag tidlig så testen ut som den gjorde i går.(altså noe tvetydig) Så etter ca 3 timer tok jeg ny test som viste klart positiv. Tilsvarende har hendt en gang før, og noen ganger gir den ikke resultat i det hele tatt.

Flere som har samme erfaring? Noen som evt har tips om mer pålitelige tester? Jeg bruker 20 pk til monitor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Clear Blue digital el-tester og opplevde som deg masse usikkerhet rundt dette med reisetidspunkt. Mitt beste tips er å få en gynekolog til å scanne deg på dag 11-12 i syklusen for så å sette en eggløsningssprøyte. Da unngår du evig testing samt en masse usikkerhet. Lykke til.

Skrevet

Jeg brukte også fertilitetsmonitoren - for meg fungerte den helt fint.

De vanlige CB-ene var jeg mer skeptisk til.. De fungerte ikke så bra for meg, men det er kanskje forskjell fra kvinne til kvinne?

Skrevet

Vet ikke helt. Det har vært ekstra vanskelig å tyde testene denne syklusen. Har tatt akupunktur 3 ganger de siste 3 ukene. Kanskje det er det som spiller det et puss... Dersom det blir tur til DK igjen skal jeg prøve eggløsnings sprøyte. Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...