rebsol Skrevet 21. august 2008 #1 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg er ei jente på 18 år, som har lyst å tjene litt ekstra ved å gjøre noe jeg synst er kjekt, som er nettopp det å passe barn. Jeg går 3 klasse påbygg på Jåttå, så det blir litt for mye hvis jeg skal ha helgejobb(det går utover skolearbeidet), så dermed tenkte jeg at jeg kunne se om noen trengte barnevakt i ny og ne, i og med at det faktisk er noe jeg liker å gjøre.. Jeg slutter henholdsvis ganske tidlig på skolen, så hvis dere kunne tenke dere barnevakt en eller annen gang i ukedagene kan det gå fint ann og selvfølgelig i helger. Jeg har desverre ikke lappen, så er ganske avhengig av buss eller tog.. Nå vet dere jo at jeg er 18, går påbygg og kan sitte i ukedager av og til, og i helger. Jeg har pleid å sitte barnevakt tidligere, noe jeg likte veldig godt. De barna jeg har passet da("de siste ungene") har vært et søskenpar på 4 og 6 år. Jeg har også passet barn på noen mnder, så har egentlig litt erfaring på alle alderstrinn... Har gått helse og sosialfag, samt barn og ungdom, noe som har gjort at jeg har "jobbet" litt i barnehager. Har da vært mest på småbarnsavdelinger(0-3 år). Jeg har også litt erfaring fra unger gjennom søsken. Er eldst av 7 og de fire minste pleier jeg ofte å se litt etter(de er mellom 3 og 7 år nå). Det er bare til å ta kontakt, jeg svarer som regel veldig kjapt på mail! [email protected] Jeg bor i Sandnes, på Hana, men så lenge det er mulig for meg å komme meg til dere er det bare å sende meg en mail. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138509955-trenger-du-barnevakt-i-helger-eventuelt-noen-kvelder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå