Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Før jeg ble gravid veide jeg ca 110 kg, er 165 høy. Nå er jeg 39+3 og veier 125 kg. Det tok lang tid før jeg fikk gravidemage, så egentlig bare ekstra tjukk ut. Men så etter 6. måned ca fikk jeg mer definert gravidemage. Men nå er det blitt slik at det flesket jeg hadde på magen på en måte er seget ned under navlen, og blitt et hengende fettforkle. Magen over navlen er rundt og helt stram og fin, men har altså en fettpølse fra navlen og ned som henger helt ned over musa (elendig forklaring). Er så irriterende med dette henget, for ellers syns jeg faktisk at jeg er fin nå med stor gravidemage, ser nesten slankere ut nå som høygravid enn ellers. Noen andre overvektige som har fått slik mage, og hvordan blir det evt etter fødselen. Blir ALT nå hengende, og enda slappere og styggere? Litt bekymret nå....
Hippomama Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 jeg er ikke gravid engang, men har sånn mage...må si meg enig i at det er styggt ja...men jeg regner med at alt blir som vanlig når den lille kommer...jeg håper bare at jeg får baby mage i det hele tatt, siden jeg har en henge mage fra starten...min beaskrivelse på min mage er at den ser ut som en deig som har hevet så mye at den henger over kanten, for det er slik min ser ut...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Har det likedan som deg - men som du ser av mitt innlegg nedover på sida her, så sa legen min at jeg fikk operasjon for dette etter at alle barna vi skulle ha hadde kommet:)Det går ikke an å trene bort dette henget... Snakk med legen din om det, så får sikkert du også operasjon:) Var 51,5 da jeg ble gravid med førstemann, er 83,5 nå etter andremann (har lagt på meg 30 kg i hvert svangerskap). Var på det meste 99 kg da jeg gikk fullgravid med sistemann, men er nå som sagt 83,5. Håper på en graviditet til før operasjonen. Skal også puppeopereres - bruker nå F. Normalt for meg er C. De heeenger nedover magen! Ammer fortsatt, men skal snart slutte, og da blir de vel enda lengre.....
ennah78 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har og en sånn mage,.. har ikke hørt med legen, men håper på å bli gravid igjen så jeg får se hva som skjer med den etter det.. ikke mye lekert nei.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 hei min henger også...er stor jeg også med min første gutt som nå er 18 månder veide jeg 96 kilo når jeg blei gravid når jegføda veide jeg 120 så jeg gikk opp en del..etter det har jeg hatt hengemage jeg ikke har fått bort..er så lei meg for det,men til ingen nytte jeg begynte på helsestudio å gikk ned til 99kilo..kjempe fornøyd..men så fikk jeg en sykdom i beina så jeg ikke klarte å trene så masse gikk opp til 122 kilo...ikke morro nå er jeg gravid igjen er 32 uker på veg har gått opp 6 kilo er kjempe fornøyd med det..men jeg gruer meg til å se magen etter fødselen..har lyst å spørre om slik operasjon jeg også men da må en gå en del ned i vekt først sier dem+ brystforminskning..har 105f er en stor plage for meg... mye klaging men er verdt det når du ser hvor nydelig unge en får...får ta livet som det kommer men håperdet kan rettes på en gang i tiden....er foresten 173høy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå