Gå til innhold

GT Safari Swing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på denne vogna fra dere som kjenner den/har den.

Jeg trenger en vogn til vinteren i nord. Den skal brukes til alt, ute i snøen, på asfalt og skogsveier og på kjøpesenter.

Og hva kom med vogna? Regntrekk eller myggnett. Og hva annet tilbehør? Jeg trenger et fottrekk regner jeg med, og har dere funnet et som passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt den. Var meget fornøyd. Har selv bodd i Nord-Norge og fikk virkelig testa ut vogna på snøføre, og den er super til det. Trehjulsvogner er iallefall mine favoritter på snøføre. Mye mer framkommelig :) GTn har veldig god trillekomfort, den takler det meste av underlag. Den har full liggestilling, stor og romslig sittedel, men ryggen er ikke av de aller lengste, 46 cm. Vet allikevel om de som bruker vogna ut hele vognperioden. Vogna er relativt lett, og tåler masse vekt :)

Kjøpte min 07 modell hos Biteringen.no. Den kom uten noe ekstarutstyr som regntrekk og myggnetting, så det kjøpte jeg i tillegg. Vet ikke av noe fottrekk som passer, mulig det kan finnes et universaltrekk et sted, som kan brukes. Ellers kan man sy selv. Vi hadde voksi, som er vind og vannavvisende, så vi følte ikke at vi trengte egen fotpose. Her kan du lese mer om vogna:

http://www.vogndilla.no/index.php?option=com_content&task=view&id=

206&Itemid=36

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari.html

Skrevet

Jeg har kjøpt 2008 modellen på deal.no for 1999 kr og regntrekk hos biteringen for 199kr.

Er veldig fornøyd meg vogna,den beste jeg har hatt til nå. Super å trille på asfalt og kjøpesenter hvertfall,skogsveien holder jeg meg unna.

Nå venter jeg bare på om det takler en nord-norsk vinter :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger dere to! Jeg er fristet til å kjøpe den... Men får tenke litt til.

Gjerne flere tilbakemeldinger. Kjenner at jeg skulle hatt en fotpose til den, men det skulle vel gå ann og få tak i ett eller annet sted... Noe universalgreier.....

Og om det er noe negativt vil jeg høre det og takk.

Skrevet

Av de 4 vognene jeg har hatt, er dette den eneste jeg har vært fornøyd med. Eneste jeg har å utsette på den, er at den er bittelitt kronglete å legge sammen, men alt blir en vane. Denne er lett, barnet mitt sitter godt i den (i motsetning til flere andre vogner, som hun bare skled rundt i), den er lett å kjøre på landeveiene her, men jeg har ikke testet den på snø ennå. Det viktigste for meg er svingbart forhjul, og det har den jo også. Du kan jo gå på butikken og prøve om f. eks carenas fotpose passer til den?

Skrevet

Negativt:

Ryggreguleringen kan være litt tungvindt. Det er en sånn stropperegulering.

Jeg bytta ut GTn med OTH urban jungle fordi jeg hadde vogndilla. Og OTH (nå Mountain buggy) er en helt super vogn, med den aller beste trillekomforten jeg har vært borti. Den er sykt lett å manøvrere, rett og slett en drøm å trille. Den er lunere enn GT, og har en bedre og tykkere kalesje. God komfort for barnet har den også. Men bagdelen kan kanskje bli litt liten med tanke på Nord Norske forhold og behovet for varm vinterpose, dog jeg har sett flere med bag til OTH nordpå ;) Har ikke testa ut bagdelen selv, så jeg vet ikke mer enn det jeg har hørt andre si om den :) OTH er endel dyrere enn GT da, men den er på tilbud innimellom. Barnas hus har tilbud nå på duopakken til 5999. Og biteringen.no har vogna i farge pumpkin på tilbud til 4990. Selges også brukt på Finn.noTa en titt på denne vogna også. Den er min favoritt iallefall :)

Skrevet

Synes den var lett å slå sammen jeg :) Og stroppereguleringen er heller ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...