Gå til innhold

2.barns mamma og alikevel usikker...! Ang. mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden er 7.mnd.

Får pupp tidlig på morgen, deretter:

grøt

sover

middag

pupp

sover

frukt

grøt tl kvelds

pupp

pupp

og pupp en eller to ganger til....(løpet av natta).

På dagen har jeg tviholdt på pupp, men han vil jo ikke ha lenger. Alt han gjør er å lage melkespreng og trøbbel for puppa mine!!! (har mye melk) Han strekker seg etter alt annet jeg spiser og drikker! Grøten går ned på høykant, frukt også, middag litt så som så. Men så lurer jeg på da, om jeg skal gi han brød til lunsj istedet for middag, så middag med frukt til dessert og grøt til kvelden igjen - da blir det 4 måltider lpet av dagen?

Han har fått to tenner, de biter han meg med:-) Hardt! Så brød kan vel ikke skade nå?

Hvordan er dere andre med like gamle barn, sin matplan løpet av dagen? får de smake på alt mulig?

Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv deg fram med brødskive. du merker fort om han vil ha eller ikke. Å spise brødskive må læres, for den må tygges før den skal svelges. Gutten min kunne spise bra, mn så plutseli fikk han i halsen. Mn det er jo den måten dem må lære på.

Jeg lot gutten min smake på det han ville, ikke søtsaker å sånt. mn alt av mat, som ikke kunne skade.

Lykke til.. bare før på magefølelsen din, å brun sunn fornuft.

Noen barn venner seg av me pupp selv, så om han ikke vil ha mer. kan du prøve å gi han MME i kopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...