*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Fikk mensen idag etter tredje inseminasjonen min.. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig,jeg blir skikkelig deppa... Når er nok nok???? Hvor mange inseminasjoner trenger jeg egentlig...(ikke lett for dere å svare på) Jeg tror jeg må ta meg en pause fra hormoner,vitaminer og testing,selv om jeg egentlig bare vil kjøre på..men økonomien blir jo totalt skakkjørt av disse turene fram og tilbake til danmark... Når hadde dere følt at stopp er stopp...om ikke annet for en liten stund???
Pollyanna67 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Synes ikke du skal gi opp!! Statistisk sett trenger du jo 4 inseminasjoner ved din alder, så det kan vel kanskje være verdt å prøve et par ganger til hvis økonomien tilsier at det er mulig? Jeg aner jo ingenting om din situasjon, om det er noe som tilsier at du skulle slite mer enn andre osv, så dette "rådet" er basert på ren statistikk altså..:-) Bedre lykke neste gang hvis du velger å prøve igjen!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Takk for svar.... ) Jeg har 2 barn,var gravid men hadde en ma i uke 13 (mars-08) Jeg har utallige pergo kurer bak meg,den første pergo kuren fikk jeg når jeg var 19 (så det har blitt endel etter det!!) Alle graviditetene ble til på "naturmåten"...så jeg vet jeg kan bli gravid. Men det tar så mange år mellom hver gang.. Med ho første tok det 4 år før jeg ble gravid,så tok det 6.5 år så ble jeg gravid igjen,og den tredje gangen tok det 2 år.... Jeg skjønner ingenting om hvordan den kroppen min fungerer...!!! Jeg kommer nok til helt sikkert til å prøve igjen,det er bare frusterasjonen som tar litt overhånd når mensen kommer og en blir superdeppa......
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Skjonner frustrasjonen din kjempegodt.... Men disse folelsene er jo ekstra sterke den dagen mensen kommer - saa faa skuffelsen ut, og se fremover mot nytt forsok. Du maa ikke gi opp enda, det hadde ikke jeg gjort. Du har jo alle mulige bevis paa at dette vil lykkes til slutt Hvis dere trenger aa komme dere ovenpaa okonomisk og folelsesmessig saa ta et par mndrs pause...det kan kanskje bare gjore godt. Klem
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 Jeg tar iallefall pause denne mnd,så får vi se hva som skjer neste mnd... Ekstra tungt er det nå som det nærmer seg terminen jeg hadde (15 september)gruer meg vannvittig til den tiden... Kjenner det begynner å slite veldig på,ønsket så veldig å bli gravid igjen til terminen for da hadde det nok vært enklere for meg å komme meg gjennom dagene når det nærmet seg... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå