Gå til innhold

Før eller etter termin med nr 2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har barn fra før og fikk før termin.

Fikk dere før termin med nr to også??

Skrevet

NEI, fikk 8 dager etter termin (holdt på å tørne)!!!!!

Skrevet

Jeg fikk 22 dager før termin med jenta mi, spent på om jeg får før denne gangen også..??

Skrevet

to dager før termin med første, 10 dager over med andre...;) rekner med å gå over denne gangen også:)

Skrevet

Det sies jo at det er større sjanse for å føde før hvis en har født før ved 1. mann... jeg fikk jo kun 2 dager før termin med første, men som sagt 8 dager over med andre.... Er spent på nr. 3, men forbereder meg psykisk på å gå over tiden :-)

Hvor langt er du på vei nå da?

Skrevet

Jeg fikk første man 3 uker før tiden og jenta mi kom 11 dager før tiden !

Jeg venter nå min 3 , enda en jente , regner med at hun også kommer før , har hørt at man skal se på sin mor og om hun har fått før tiden så er det mest vanlig at du også får det og om hun har gått over tiden så kan du også regne med det :)

Lykke til uansett

Skrevet

Første mann (jente) kom dagen etter termin, den neste kom 10 dagar etter termin.

Skrevet

Min foerste kom paa termin, og naa er jeg 6 dager paa overtid med nummer to. Begynner aa bli en smule utaalmodig naa!

Skrevet

nr1 :10 dager etter

nr2: 2 dager før

nr3:usikkert hehe

Skrevet

nr 1 - 3 uker før

nr 2 - foreløpig minst 2 dager over termin, og ingen tegn på at ting er i gang...

Skrevet

nr 1: 7 dager over

nr 2: 6 uker før

nr 3: gjenstår å se.. :P

Skrevet

Nr.1: 6 uker før

Nr 2: 2 dager før

Nr 3: Håper hun kommer snart:) Har 14 dg igjen og det frister virkelig ikke med overtid.

Skrevet

Nr.1: Nesten 6 uker før termin, nå går jeg gravid med nr.2 og har 8 dager igjen til termin.. Ikke gå i samme felle som meg og tro at du føder før tiden selv om du har gjort det før! Da blir ventetiden uendelig lang!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...