Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Vi bor i tr.heim og fikk lilletulla 21. juli. Hun er 1 mnd idag. Hvilke planer har dere andre for permisjonstiden? vi håper å komme i kontakt med noen på barselmøte her. Etterhvert blir det mange cafeturer, tur på trening, trilleturer og forhåpentligvis treff med andre mammaer og små bebiser etterhvert. Har tenkt på babysvømming og, men vet ikke helt enda. Hilsen oss :-)
1, 2, 3!!! Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Litt mindre nybakt enn deg! Fikk ei jente 3. juni, så hun er 2,5 mnd! Jeg har ingen spesielle planer for permisjonstiden, annet enn å kose meg med minstejenta. har en gutt på 7 og ei jente på 4,5 år fra før, som er i skole/sfo og b.hg om dagene.
Steinbukken75 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg bor også i Tr.heim. Fikk ei jente 30.juli :-) Tar livet med ro foreløpig. Storkoser meg. Prøver å trille tur hver dag...
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 ja, det er jo det man skal, slappe av og kose seg vi og prøver å ta en trilletur hver dag, men det spørs litt på snuppa som skriker en del pga luftsmerter, og da verger jeg meg littegran for å gå ut. Men det går nok bedre og bedre etterhvert tenker jeg.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg er her! Fikk en jente 14. juli:) Har ikke lagt så mange planer for permisjonstiden enda. Skal kose meg hjemme sammen med Olivia. Ut og trille tur med henne og hunden. Skal på barselgruppe gjennom hs etterhvert, og håper å bli kjent med mange der. Babysvømming hadde vært moro også Hvor i trheim bor du Mals?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Gratulerer med jenta Vi har nettopp flyttet til leilighet like ved lerkendal hva med deg? Vi har nå fått time til barselmøte i midtbyen om et par uker, det blir spennende å treffe andre med gjevngamle bebiser. Ja, babysvømming virker kjent, men har ikke helt skjekket det ut enda, er jo så mye snakk om det der asmagreiene. Men vi skal spørre på helsestasjonen. Pappan her i huset regner hvertfall med at vi får litt ekstra utgifter på cafebesøk fremover
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Takk=) Gratulerer du også Vi bor på Ranheim, så da tilhører vi forskjellige helsestasjoner, og kommer jo ikke til å møtes på treff i regi av hs i hvertfall... Men man kan jo alltids lage egne treff, dib-treff:) Er spent på om det er mange unge og førstegangs på treffene jeg skal på. Selv om man kan lære mye av de som er litt eldre og har flere barn, så hadde det vært fint å treffe andre som er i litt mer samme situasjon som meg:)
Gjest Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Nei vi gjør jo ikke det da. Bodde på ranheim før, så var første kontroll på cha, men har flyttet nå. Men Dib-treff høres fint ut Jeg spurte helsesøster om det var noen på min alder, og hun sa det var mer førstegangsmødre på 40 som var bekymret for om det var noen på deres alder, hehe. så det er jo både og.. og som hun sa, det er jo litt greit med folk i forskjellige aldre også, litt variasjon, og vi er alle i samme situasjonen uansett så vi kan lære av hverandre:) Men skjønner godt hva du mener..er kjekt å være i kontakt med noen rundt din samme alder også. Vi er 20 hvor gammel er du? Hilsen oss.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg er 22 år, blir 23 nå i september. Sambo blir 25 i september.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Driver du på å studerer eller er du ferdig kanskje? Her studerer sambo, mens jeg jobbet ifjor, så blir ikke å begynne å studere før neste høst. Blir spennende å se hvordan det går med en liten tass ;-)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Skulle ønske jeg hadde begynt å studere med det samme jeg var ferdig på vgs, men det gjorde jeg ikke... Studerte deltid spesialpedagogikk første året, samtidig som jeg jobbet. Året etterpå fikk jeg jobben jeg ønsket meg, så da valgte jeg bort skole. Har jobbet til jeg gikk ut i perm nå, og så tenker jeg å starte på sykepleierstudiet neste høst. Søkte nå i år, og har fått reservert plassen til neste år. Hva har du tenkt å studere?
Gjest Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 Å, så gøy. jeg har også tenkt å søke på sykepleien. har du søkt på Hist eller? ikke 100% sikker på om det er det jeg ender opp med å gå, skal søke litt av hvert, men det står høyest på lista nå. tenker event videre jordmor el barnesykepleier etterhvert, men det får vi se på. Så utrolig kjekt at du har fått holdt av plassen. Jeg er glad jeg ikke studerte hele dette året som har vært, startet på farmasistudiet, men var ikke nok motivert for skole, så det gikk over til jobbing etter 2 mnd. angrer ikke et sekund på at jeg sluttet. Men neste høst vil det jo være 2 år siden vgs, og da regner jeg med skolelysten kommer tilbake. Hvertfall hvis jeg er helt sikker på at det er noe jeg vil studere.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 Det er på Hist jeg skal gå ja. Moro at vi har samme planer. Kanskje vi havner på samme studium da:) Problemet mitt har vært at jeg ikke vet hva jeg "vil bli når jeg blir stor". Det vet jeg vel egentlig fortsatt ikke, men fant ut at jeg burde få meg en utdannelse. Og sykepleier er greit fordi man kan få jobb hvor som helst i landet. Og så er det mange muligheter for videreutdanning. Det som er negativt er arbeidstidene da. Men men...
Gjest Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Ja, det hadde vært gøy Ja, det høres kjent ut. Er ikke sikker på hva jeg vil bli jeg heller, men sykepleier virker fint av samme grunner som du sier, litt skeptisk til turnusjobbing enda, men får tenke litt på det hvertfall. hvis det ikke dukker opp noe annet som frister mer. Nå skal vi ut å handle. Dere får ha en fin helg
Gjest Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 vi fikk 8 juli, skal vel på barselgruppe på HS hvilken HS hører dere til da?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Jeg hører til Charlottenlund hs... Du da?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 Hei chikolita*har*engle*baby Jeg hører til midtbyen helsestasjon
Gjest Skrevet 24. august 2008 #19 Skrevet 24. august 2008 siden alle er på forskjellige hs får vi prøve å få til et dib-treff en gang
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 24. august 2008 #20 Skrevet 24. august 2008 Noen som er interessert i få til et treff i nærmeste framtid da, eller vil dere helst vente til babyene er litt eldre?
Gjest Skrevet 24. august 2008 #21 Skrevet 24. august 2008 Ja, det hadde vært koselig. Har ikke noe mot at de er små jeg. Bare vi ikke er på cafe i grinetiden hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå