Gå til innhold

separert og gravid på prevensjon med to små barn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er litt fortvilet for øyeblikket og vingler mellom glede og fortvilelse. Jeg er nyseparert ( selv om vi har bodd lenge fra hverandre meg og min eks, ble papirene ordnet først nå.) og jeg har funnet mannen i mitt liv mye før jeg egentlig hadde tenkt å finne meg en ny mann. Vi ble gravide første måneden vi var sammen, og jeg har to små barn på 2 og 3 år, og han har et lite barn som er noen måneder, som han ikke har ordnet samvær med. Jeg har nettopp fått tilbud om ny jobb (drømmejobb) - ikke fast, men kontrakt.. og ser for meg at den jobben ikke blir min etter at kontraktstiden er ute så lenge jeg er gravid og evnt. beholder barnet. Min nye kjæreste har reisejobb og er borte ca, halve året i reisedøgn. Dermed vil jeg i praksis nok bli alene med 3 små, selv om han skal stille opp det han kan ( på tross av jobb). barnet på 2 år har astma og må på sykehuset med jevne mellomrom akutt, og i natt hadde jeg mareritt om hvordan jeg skulle få kabalen til å gå opp. Det er slitsomt nok med to, når den ene er mye syk (vinterstid) og hvordan skal det da bli med 3? Og hva med jobb? Og hva med det å få lov å få tid til å være kjærester istedet for å bli kastet inn i barn og alt det arbeidet som er ? ( Det er mye glede også helt klart....) Har også en eks som også ønsker delt samvær med barna, noe jeg ikke ønsker for han jobber ekstremt mye. ( Han vil ha det for å slippe å betale barnebidrag..) og hvis det da blir en nr 3 og jeg ikke klarer å skjøtte jobben med de to eldste? ( Det vil jo bli letet etter feil med alt jeg gjør....) Og hva med kjærestens sønn oppe i det hele. Vil han forsvinne helt fra oss. Kjæresten min ønsker å være far, men det kan bli vanskelig når hans eks oppdager at han fant en ny dame rimelig kjapt og i tilegg ble gravid med meg så fort. Det kan være at vi tenker det verste nå, men vi har prøvd å være objektive på dette. kan dere komme med innspill??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...