myboylollypop Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 ..tenker på sånne kreative hobbyer...eller alt egentlig, trenger tips!
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Kreativ og kreativ.. - syr barneklær o.l på nybegynnerstadiet - strikker Eeh, det jeg husker eller kommer på som er hobby i alle fall..
myboylollypop Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 å sy barneklær høres da kreativt ut! og kjekt!!!!!!!!!!!
Leirha Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg maler mye, og tegner.... Du kan se her, jeg har vært litt opptatt av soler en stund, hadde utstilling engan og fikk slgt noen også:9 Men har bare lagt ut 2, men kommer flere. http://lenesan.deviantart.com/
petite fleur Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Scrapping er gøy :-) www.scrapping.no
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Fotograferer... Dyr men veldig artig hobby hvis man virkelig finner interessen.. =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Jeg skriver. Øver meg på romanen som skal komme en dag
RachaelRay Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Jeg har masse hobbyer, og bytter på etterhvert som jeg går lei - og finner frem ting som passer bedre for barna når de har lyst til å holde på sammen med meg :-) Jeg syr lappeteknikk/quilting - det er MYE lettere enn å sy klær, men du kan finne mye inspirasjon til allslags søm inne på www.sykroken.net Ellers er jeg glad i foto -> scrapping, og har nylig begynt å lage kort. Elsker alt av stæsj, pynt, stempel. Og dette kan barna være med på fra de er ganske små. Vi lager smykker, av all slags perler, på lin, tråd, med streng osv. Og jeg har laget noen få med slik strikke lise dukke - om du skjønner hva jeg mener. Da blir det flotte lenker til smykke, så trer du bare ei fin stor perle på - og setter på en lås. Decoupage - Kjøp fine treting, pynt med flotte servietter, glansbilder eller annet av papir som du liker, evt kjøp lerret - mal dem i en yndlingsfarge, ha på servietter eller noe anner i papir - og du får et dekorativt bilde. Maleri - mal med akryl eller oljemaling på lerret - akryl tørker med engang nesten, oljemaling kan du holde på med mye lenger. Lerret kjøper du billig på Europris feks, maling likeså :-) Strikking :-) Jeg er ingen kjempestrikker, men jeg digger når jeg finner enkle ting å strikke, som er praktisk å gi bort i gaver feks. Har strikka masse flotte sjal, pulsvarmere, votter, sokker, vesker, luer, skjerf osv. Og det siste jeg kjøpte nå var FIMO leire - av dette er planen å lage litt smykker, øredobber, bildeholdere... tja, kjøpte et slikt ide hefte samtidig, så håper å få til mye fint etterhvert. Dette skal stekes, og skal visstnok være ganske enkelt å holde på med, selv for små barn. På www.panduro.no kan du lese om det meste av dette, sammen med sloyd-detaljer.no - eller google hver enkelt ting, så finner du masse snadder! :-) Lykke til! :-)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 *Jeg lager fotoalbum på nett (bøker med bilder og tekst) *Jeg scrapper litt *Vi er ca. 10 venninner som møtes fast 1 gang i måneden og lager ting. Eksempler på ting vi har laget: Bokhylle til vegg (som vi hadde sett på et party, syntes var aaaltfor dyr, og "kopierte"), julekort, eggeglass, vinduspynt, nisser, juletrepynt (av nydelige engle-glansbilder), såper, dørkrans osv osv. Andre hobbyer: *Trener på spenst *Dykker endel *Babysvømming 1 gang i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå