Zitro Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er jo umulig å få lagt henne uten at dette skjer. Hun spiser grøt ved 18.00, kveldspupp i 19 tiden og legger seg etterpå. Passer å at hun raper godt og alt slik. Men alikevel er hun så kålorm og urolig i senga at hun gulper opp masse. Må jo inn og skifte på hele senga og ofte etter nattpuppen også. Har oppklippa tisselaken under hodet hennes slik at madressen ikke blir ødelagt ihvertfall, men hun bli jo forstyrret av denne skiftinga hele tiden også... Noen tips til å unngå dette? Hun er 6 mnd...
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 ååå hadde nesten glemt at dette skjedde hjemme her også. Men når jeg leste her husket jeg hvor slitsomt d var :S Jenta mi var en storgulper fra hun var ca 1 mnd. (kommer litt gulp i ny og ned ennå, 1 år nå)) Måtte bestandig skifte på henne etter jeg hadde lagt henne og hadde digre gulpekluter som "pute" i senga. Men hun slukte bestandig maten og drakk mye mer melk enn hva magen hadde plass til. Og så var hun en baias i senga. Lå ikke i ro selv etter hun var sovna. Startet først med og legge et lite babypledd under madrassen så hode/overkroppen var litt hevet. Og la henne ikke rett etter hun hadde spist, ventet 10-20 min så maten hadde fått "lagt" seg. Og når hun var så makkete i senga tok jeg et lite babypledd, brettet d sammen en runde på langs og la d over dynen ved brystpartiet og stappet d ned på sidene under madrassen så pleddet ble som et belte. Da klarte hun ikke og røre seg så mye. (men hadde d ikke så kjempestramt men forsvarlig stramt hvis du skjønner) Og når hun ble så stor og lur at hun fant ut hvordan hun skulle komme seg ut av dette, gikk jeg til anskaffelse av "sovepose" kjøpte en billig på H&M. Den brukte jeg i tillegg til alt d andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå