Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg føler at å kalle en....la oss si "person med afrikansk utseende" blir utrolig langt og unødvendig! En av guttene mine spiller fotball og når jeg står på sidelinjen for å formidle beskjed, så kan jeg ikke si i et sett..."Pass deg for han med afrikansk utseende"! Det blir også vanskelig å si pass deg for svartingen, negeren eller han med de sorte krøllene. Faen..jeg trenger virkelig råd her! Trenger forslag til hva jeg kan rope i situasjoner slik at jeg slipper at andre foreldre ugleser på meg!
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Kan du ikke bare rope nr. på drakta hans, som andre normale folk?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Skjønner hva du mener. Hehe. Vanskelig det der. Men på fotballkamper har de vel nr på drakta som du kan referere til? Og hva hvis det var den hvit en han måtte passe seg for?. Hadde du sagt han hvite når det er f.sk. 10 stk av dem? Det hadde vel kanskje forvirret han litt. Hva hadde du sagt da? Men skjønner godt hva du mener. Jeg derimot hadde sikkert ikke tenkt så langt før etter jeg hadde ropt; pass deg for neger'n!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Har en person rødt hår, så roper jeg automatisk "rødtoppen", er det en som er overvektig, så er det "tjukken". Er de litt mørkere enn oss normale, så er det "kebabtrynet" eller "lakrisstanga":-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Til Anonym 16:54 Seriøst, gjør du det??? Hahahaaha, hadde flira hvis jeg hadde hørt deg, men kanskje blitt en smule sjokkert også..!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Søk ordet negermand på youtube. Helt utrolig snodig barnesang sunget av en dansk gutt!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Dette her er et rasismeinnlegg!! skjerp dere idioter!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Ali er ikke ulovlig og si!! Ali til sottoppene og achmed til kebabtrynene:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Neida, bare fortsett du, så viser du hele verden din ignoranse. Lær helst dette videre til dine barn, slik at oppgående normale mennesker som skjønner hvorfor enkelte ord ikke lengre er "stuerene" kan holde sine barn borte fra deg. Hadde min sønn spilt på samme lag som deg, ville jeg nok tatt en samtale med deg. Bruk hodet, du er et forbilde for sønnen din og er tross alt den som skal lære han forskjell på rett og galt. Som noen andre påpekte; bruk nummeret på drakten. Hva gjør du når skal be han passe seg for en norks gutt? Roper du "Pass deg for han hvite!" eller bruker du kanskje nummeret på drakten?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Hva er en "norks" gutt? Typisk at slike kebabbærter skal lirke seg inn på slike tråder:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #13 Skrevet 21. august 2008 En norks gutt er like mye norsk som du er homo når du skriver home.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 Greit med bomullsplukker!! Pass deg for bomullsplukkeren!! Kan ikke være værre enn jordbærplukker.
Northernlights Skrevet 21. august 2008 #15 Skrevet 21. august 2008 Jeg bor i bomullsplukkernes hovedstad, og her er det maskiner som plukker ulla. ;o)
Gifteklar:0)) Skrevet 21. august 2008 #16 Skrevet 21. august 2008 Hahaha, omg. Uff, ikke bra men jævli morsomt.
Tokatter_USA Skrevet 22. august 2008 #17 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes datteren min bruker en ålreit måte å beskrive folk på. "That black boy" sier hun, og jeg ser bare hvite. Men hun mener en som har svarte klær på. Eller hun sier "the yellow one" og mener den svarte mannen med gul genser. I parken forleden snakket hun om en liten jente hun kalte "Pinkie". Da jeg skjønte hvem det var, viste det seg at det var en asiatisk jente med rosa genser. Hun er 3 1/2 og vet ingenting om politisk korrekthet, men hun har aldri gitt uttrykk for at noen ser annerledes ut på bakgrunn av hudfarge/etnisitet. Skulle ønske alle var like "fargeblinde". Skulle ønske jeg var det. Forresten, HI, slutt og skrik sånn fra sidelinjen, så slipper du å lure!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #18 Skrevet 22. august 2008 Saken er den at det er for mye folk med feil hudfarge på banen:-) Hi.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #19 Skrevet 22. august 2008 OMG roper du det ut på en fotballbane full av unger????? hahaha må være tull. Men at Hi syns det er rart at hun ikke kan rope PASS DEG FOR SVARTINGEN utover en fotballbane sier vel mye om henne!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #20 Skrevet 22. august 2008 PASS DEG FOR HAN MED MORA SOM HAR IQ PÅ 60! Passende tilrop til DIN sønn imo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå