Gå til innhold

Et bankende hjerte..

Dukkedeisi

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset til innvendig ultralyd idag. Blødde i morges og ble selvfølgelig redd siden jeg hadde en sa i slutten av juni.Var så heldig å bli gravid igjen med en gang etter aborten, men nå er jeg engstelig for at det skal gå galt igjen. På ultralyden var det en liten centimeter som pulserte av liv, så rørende og vakkert å se at det nesten tok pusten fra meg. Jeg taklet det å miste veldig bra sist, men nå er jeg "hormonisk" så det holder og vil gråte ev den minste ting..Har vondt i ryggen og synes ikke det lover noe godt. Er ca.syv uker og noen dager på vei..

Fortsetter under...

Tusen takk,jenter!

Føler meg bedre nå, og det ser ut til at det skal gå bra foreløpig, selv om legen på gyn sa at den lille spiren vi så på skjermen var et øyeblikksbilde... Skal på kontroll neste tirsdag, ønsker og tror at vi igjen får se det lille vesenet vårt, bare litt større denne gangen:-).

Klem,

Selv om dette er et helt anonymt nettforum får vi et forhold til hverandres historier. Når jeg leser ditt innlegg kan jeg nesten føle på den uro du sikkert har. Tenk at vi kan dele våre innerste bekymringer og gleder med hverandre og finne trøst og glede i det. Derfor er det mange som er superglad på dine vegne for at den lille spiren er der og jeg tror mange her inne kommer til å tenke på dere på tirsdag. Mange lykkeønskninger og kryssede fingre ønskes for dere!!

Klem

Takk for det! Ja, det er litt rart i grunnen, at en får et forhold til andre her inne, selv om man ikke kjenner hverandre eller har sett ansiktene til hverandre. Det er jo godt å få tømme seg litt, både når det gjelder gleder og sorger!

Jeg måtte til legen i dag, blødde litt igjen og ble så fryktelig usikker på hva jeg skulle gjøre. Sitter det, så sitter det, uansett hva en gjør, men det mentale stresset er det verre med. Hun sykemeldte meg i fjorten dager slik at jeg kan gjøre ting på mine premisser, som hun sa..

Jeg har valgt å være åpen på jobben i forhold til graviditeten, kanskje spesielt med tanke på at jeg mistet sist. Det er jeg glad for, den støtten og varmen jeg opplever fra mine kolleger er rørende og styrkende!

Neste tirsdag er det som sagt kontroll.Vi får se hva tiden bringer.

Hilsen

Annonse

Jeg er sikker på at det går bra! Og forsøk å slapp av, vet at det er lettere sagt enn gjordt...

Synes det er bra at du er sykemeldt for å ta det med ro, selv om man stresser mentalt. Det at du er så hormonell, tolker jeg som en positiv ting, og åpenhet er det beste, for da vet folk rundt deg hva som skjer, og du har de å støtte deg til.

Jeg håper at du forteller hvordan det går på tirsdag og at din vesle spire er blitt enda større!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...