helene0: jan09+jun11 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Var hos legen i dag og er i uke 20 med sf mål på 22. Det var vist ganske masse, 5 cm mer enn vanlig, men det var vist ikke farlig. Dessuten hadde jeg bittelitt lavt blodtrykk (104/68) men ikke no krise det heller. Også har jeg fått konstantert bekkenløsning og fått 25% sykemelding så jeg ikke skal ha så lange dager på kontorstolen min. Legen foreslo først 50% men jeg syntes jeg skulle prøve å jobbe litt mer enn det, så får vi heller se etterhvert.
januar mamma Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 er 104/68 lavt?? jeg hadde 90/55, legen min sa ikke noe om at det var lavt?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Er 20+4 og var til jordmor igår - sf mål var 22 og det var helt normalt at det var litt høyt rundt uke 20, men at det var 5 cm for mye er bare tull!! Det viktigste er at du følger din EGEN kurve. Man skal ikke "kopiere" den kurva som er der fra før. Blodtrykket mitt var 110/60, det var lavt,men ikke for lavt. Helt normalt at det går ned når man er gravid. Man ligger lavest rundt uke 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå