Colargoll77 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg lurer på litt angående foreldrepenger... Jeg har permisjon nå med 100% foreldrepenger mens pappaen jobber. Pengene har jeg tjent opp i et vikariat som jeg ikke skal tilbake til. Jeg skal derimot studere fra i høst av og lurer på hva som skjer med pengene mine hvis pappaen tar ut den 6-ukers permisjonen sin fordelt med 1 dag i uka utover høsten samtidig som jeg mottar foreldrepenger. Vil jeg få redusert foreldrepengene tilsvarende (20%) og få dem tilbake når mine 10 måneder er omme? Eller vil vi få utbetalt pengene våre begge to samtidig? Eller vil jeg miste 20% av utbetalingen min og aldri få dem igjen... Syns fortsatt at NAV har ei tung nettside, går jo ikke an å finne ut noen ting der jo...Så derfor spør jeg dere i håp om at noen har gjort det samme...
mammarettogslett Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 dere får ikke penger samtidig nei, og du mister jo ikke 20%(kun der og da), den dagen er jo hans permisjon og han får betalt for den. permisjonen din forskyves jo litt pga at han har en dag i uka..skjønner?
Colargoll77 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Ok, det var det jeg lurte på. Takker så mye! For han skal jo ikke erstatte noe av permisjonen min, bare ta ut sin egen rettmessige permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå