Gå til innhold

Russetid

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei! Jeg syns du skal få lov til å slå deg ut litt, spesielt ettersom det er veldig slitsomt å ha en liten baby :)

Ta deg en frikveld eller to, nyt å være russ, men det behøver ikke ta helt overhånd heller.

Hvis noen syns du er uansvarlig, kan du bare blåse i det. Du trenger ikke være uansvarlig for å ta et par kvelder fri!

Og det er jo ikke noen regel om enten så er man russ eller ikke. Det fins en mellomting. Noen ting kan du være med på, noen ting kan du la være å være med på :) Det mener jeg ihvertfall da :P

Klem

Jeg syns det er helt greit at du er russ hvis du har lyst til det! Samtidig kan jeg si at jeg selv ikke var russ (egentlig russ08) pga av at jeg var gravid og jeg har ikke hatt noe savn pga det.. syns den mnd russetiden var gikk så fort og det nærmet seg eksamen og alt sånt at jeg hadde nok å styre med uansett.. og du har jo en liten baby da og sikkert nok å gjøre! Gjør akkurat det du vil, du trenger jo ikke å "ta den helt ut" å dra på alle fester som er, men dra på det du vil=)

Heihei!

Synes så absolutt du bør være russ dersom du vil det! Selv var jeg russ i år (08), med termin nå i september. Så hadde heldigvis ikke så stor mage at jeg ikke fikk plass i russebuksa. ;)

Jeg var så klart avholds, og var ikke med på så mange fester. Men var med på russedåpen, russeslippet og noen fester. Gjorde heller ikke de ekstreme knutene som f.eks å ha sex med x antall personer gjennomrussetiden. Men de uskyldige som å "speilvende" klasserom eller være med i en 1. klassetime gjorde jeg.

Selv om du ammer kan du jo drikke, bare du har erstattning/pumpet deg først og har barnevakt. Det er forskjell på å bli dritings og lett beruset. Tror faktisk det vil være godt for deg å komme deg litt ut og være "ung".

Men som sagt, å dra russetiden fullt ut er kanskje ikke beste å gjøre som nybakt mor. ;)

Ha en strålende russetid, det er kjempegøy! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...