Tante Bassa Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er det noen som har forslag til morsomme eller fine tekster på feks. body til baby?
Hikken Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Ta en titt på www.cafepress.com eller www.babywit.com, der får du mye tips ;-)
mamman til flere Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Don't u wish your baby was cute like me? så ei lita jente med en slik body senest i går. Søt
Tante Bassa Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Takk skal ta en titt på de sidene:-)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Disse har jeg litt sansen for: "Puddingen" "Under opplæring" "Playground pimp" "My other carseat is in a Porche" "Dady's Lil' Squirt" "I enjoy a good spanking" Litt grove de to siste, men er nå litt morsomme alikevel sjekk ut http://www.tshirthell.com/babyhell.shtml Der har de en del morsomme på engelsk, men en del grove også...
Vipsenmamma Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Ville du virkelig kledd opp ditt barn i tøy med slike tekster? Tenker du på hvilket inntrykk det gir av deg?
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 nei, det har jeg ikke sagt at jeg ville gjort. Synes de er litt for drøy mange av dem, men jeg har da vel lov til å se humoren i tekstene av den grunn...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå