Gå til innhold

Unna vei, her kommer jeg!! :D

EggoPreggo

Anbefalte innlegg

Fikk 2 blå igår!! Var hos legen idag og fikk bekreftet svangerskapet.

Er kun 18 år, det var ikke planlagt, faren krevde abort, men jeg vil ikke ta vekk lillefrø!!

Han vil nok stikke, med mindre han ombestemmer seg etterhvert når han innser hva som foregår..(noe jeg håper han klarer!!)

Har veldig støttende foreldre som vil gjøre alt de kan for å hjelpe meg, og det gjør alt mye bedre

Er enda ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men gjetter jeg er i 5.uke sånn ca. Skulle få tidlig ultralyd for å finne det ut.

Så, det var litt om meg

-EggoPreggo-

Fortsetter under...

hei hei:) håper der einner ut av det da:) jeg er selv bare 19 ( ble i sommer) å er gravid i 30 uke:) vi venter ei lita jente:) jeg var å 5 uker på vei da jeg fant ut av det. ikke planlagt,men vi er begge veldig heldige syntes vi, holder på å bygge hus som er ferdig til sommeren:) gleder oss

heihei

gratulerer med gravidteten

lykke til

kjempe bra at du velgte å beholde det...

jeg er selv også ung men gleder meg veldig hvis alt går bra...

hvis du husker din første dag i siste menstrasjon så kan du finne ut

hvor langt du er på vei.

ta gjerne kontakt, hyggelig å prate med noen som er i samme sitvasjon.

klem

Annonse

Off ja..det må være flaut!!

Hadde forventet at legen skulle ned der på meg idag og sånn, så passet på å vaske meg skikkelig og sånt, men tenk om jeg hadde kommet fram der også hadde det ikke hjulpet også luktet det råtten fisk liksom..uuuuuff!! hadde dødd..det jeg er mest redd for..lukten..haha xD

-sorry ekle detaljer xD-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...