pærebanan Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Dette er første gang jeg skriver innlegg her, har vært å lest inne på forumet her nå siste tiden og er utrolig glad for at det finnes et forum som dette. Jeg har både ledd og omtrent grått meg gjennom ulike innlegg, for historiene her inne, er så sterke. Det dere går gjennom er virkelig ikke "bare-bare"... Jeg gjør meg noen tanker som jeg endelig tør dele med dere.. og håper på tilbakemelding... Jeg lurer på om det er noen her inne som har erfaring med, eller er i prosessen med gentesting/PGD? Hvordan har dere opplevd prosessen med å få dette gjennom? Jeg har selv en sjelden kronisk diagnose med 50% arvelighet. Graden av sykdommen er da umulig å forutsi. Selv har jeg vært utrolig heldig da jeg fikk såpass lite av den. Men en ting er dette med arvelighet til barnet ved graviditet, mens en annen ting er dette med at min egen form/situasjon kan endre seg. Det i seg selv synes jeg er kjempeskummelt.. Noen andre med denne type erfaringer/årsaker til PGD? Noen som vet om et nettsted der man kan lese om de "sakene" som har vært oppe til behandling ifbm PGD? Der kan man lese om de ulike diagnosene og utfallet av søknadene ( som er anonymiserte).. Håper noen kan dele litt erfaringer, kunnskap eller tanker med meg...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Haha trodde du var ute etter meg jeg(nicket)?? Hehe, nei kan desverre ikke svare deg nei ;-)
pærebanan Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Ingen her inne som vet eller har noe erfaring med PGD?
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Hei pærebanan:-) Vet ikke noe jeg heller, men prøv å etterlyse det i overskriften på innlegget. Da er det lettere for andre å se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå