Gå til innhold

Jeg kjenner liv!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjente det første gang 080808 hehe.. satt i bryllup da jeg kjente tre små dunk i magen. så har det vært stille, helt til igår da det tok helt av med masse kiling en halvtimes tid, og så stille igjen. kjent litt i dag også og det går nå opp for meg at jeg har en baby i magen igjen... hehe

Så heldig du er :-)

Jeg er 15+2 idag, og har ikke kjent spark/bobler eller sommerfugler.. enda! Har en sånn rar følelse i magen av og til, som kjennes som en "forflytning" eller noe. Er også annengangs, og hadde det slik like før jeg kjente liv første gang! Håper det ikke er så lenge til.. det er så deilig med de små sparkene :-)

Annonse

Jeg kjenner også at det er liv inni der! Har kjent et bittelite spark, og flere ganger har jeg kjent en slags kiling og kribling i magen. Jeg regner med at det er fordi det er to inni der som gjør at jeg kjenner det såpass tidlig. Det er en så hærlig følelse!

Er i uke 14 + 1 i dag og har kjent liv i 3 dager. Er utrolig gøy og bli en sånn påminnelse hver gang jeg føler det at ting er som det skal. Trudde ikke det var mulig og kjenne det så mulig, men har også hørt at desto fotere du kjenner liv desto større sjangs er dte for at det er en gutt.

Jeg er i uke 18 og prøver å kjenne etter.. Tror ikke jeg har kjent noe spark enda, men innimellom er det noe som kiler. Mulig det er bebisen? Merker at jeg er litt utolmodig etter å kjenne liv.. Skal til UL denne uken så da vil jeg jo få bekreftet om det faktisk er noen som rører seg der. Det gleder jeg meg til:-) For jeg plages en del med luft og kjenner liksom bare luftbobler synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...