Gå til innhold

Rar magefasong!

Anbefalte innlegg

Om morgenen er det en stor, hard kul som står rett til værs på høyre side! Kjempesnålt. Litt sånn kynner-hard-aktig, men synes det er litt tidlig å ha det. Husker den var mye sånn stor, hard høyt opp i lufta siste del av forrige svangerskap, da var den også ut mot høyre side. Kan livmora kanskje ligge litt skjevt?

Andre som har like rar mage?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138506104-rar-magefasong/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også samme fenomenet som deg bare på motsatt side... Det ser skikkelig snålt ut, fordi det er jo nesten flatt på ene siden. Lurer litt på hvorfor jeg også, og om dette er forbigående så jeg ikke får skjev mage hele svangerskapet! :)

Kynnere har jeg hatt i ett par uker, ca 6-7 om dagen. Og det er visst helt normalt for annengangsfødende å kjenne det tidligere. Helt ufarlig er det også :)

Dette med skjev mage til høyre om morgenen, har jeg også. Jeg tenkte at det kanskje hadde med urinblærens plassering. Må alltid så forferdelig på do om morgenen, og når jeg er tilbake i seng så er magen "normal" igjen, er det slik hos dere også?

Ja, den er ekstra hard og høy når jeg må veldig på do, men det er fortsatt markant når jeg legger meg igjen. Men forsvinner raskt om jeg står opp da.

Jeg fikk faktisk litt annerledes mage etter forrige svangerskap. Litt slappere, løsere, liten bul på høyre side liksom. Blir kanskje enda større bul etter denne graviditeten! Puh. Blir nok mange situps etter jeg har født ;)

Det kan ikke være at babyen ligger på den ene siden da?? :)

Mine to første gutter likte seg best på høyre siden og det kjentes ut som ingen baby på venstre og kjempebaby på høyre.. Merker også denne gangen at ho liker seg best på høyre side.. Hardere der enn på andre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...