Rebekka og tre vidundere Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Babyen vår ligger fremdeles i vuggen (6,5 mnd) Når er det på tide å bytte til grindseng? Han ligger i ro i sengen, snur seg ikke ol.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Ojda..hehe,lo litt her nå for jeg byttet til sprinkelseng når han var 2,5 mnd. Er nok forskjellig hva folk velger. Gutten min ble veldig stor ganske tidlig så syns det bare var på tide å bytte,men vi hadde også kjøpt en uro til sengen som han skulle sovne til og den fikk vi ikke skrudd til på vugga så da byttet vi pga å få opp den når vi la han til faste tider om kvelden. Det er nok bare helt opp til deg når du bytter seng...mine andre venninner har nok byttet til sprinkelseng alt i fra 2,5 - 4 mnd:)men som sagt er nok veldig forskjellig.
petite fleur Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg byttet fra kurv med hjul til sprinkelseng da han var 5 måneder, da begynte kurven å bli i knappeste laget.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Min gutt har ligget i sprinkelseng fra dag en (er det det samme som grindseng,.....(?) Hadde vugge i stua den første tiden som han sov i på dagen, men på natten har han sovet i sprinkelsengen hele tiden.
¤ LilleMi ¤ Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg byttet til sprinkelseng når jenta mi var litt over 7 mnd. Måtte gjøre det før hun ble for aktiv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå