connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvordan fjerner jeg det? Hele hodet til min 12 uker gamle gutt er dekket med det.. hvordan bli kvitt det? Tips/råd?
anette&tutta mari :) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/hud_og_haar/skurv_i_hodebunnen
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Om du ikke får det bort med olje og kam, ville jeg ha brukt salisylsyre og kam
Kakebakesøte Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 På helsestasjonen der jeg bor ga de et godt råd (som fungerte veldig bra!). Best om babyen ikke har mye hår på hodet. Når dere bader og har våtet hodet til babyen tar du en god del olje i hodebunnen og begynner å massere. Du må massere en god stund - etter hvert masseres skurven bort. Jeg trodde ikke på det, men måtte prøve... Borte ble det.
Mamma til Zakaria Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg brukte vanlig baby olje fra Natusan, i 3 dager, og da var det helt borte. Jeg dusjet min lille gutt hver morgen,og masserte inn baby oljen direkte på hodebunnen:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg gjorde, som så mange andre her: Hadde babyolje i håret på tulla da hun badet, og greide forsiktig med kam. Etter 2 ganger, var alt borte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå