Gå til innhold

Flere med hissige snart 2-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud fader for et monster vi har fostret! Blir helt matt jeg. Hvor lenge kan jeg forvente at dette pågår da? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 17mnd. Han er ikke blitt et monster enda, men er blitt temmelig hissig. Ser for meg at han blir som storebroren sin - han hadde denne trassalderen rundt 1,5år. Husker det var over for lengst ved 2år. Så det er ikke så mange mnd det varer, men gud så stress det er når det står på.

Minsten min hisser seg noe veldig opp når han ikke får ting til (han vil så gjerne), han har en utrolig stek vilje og eksploderer for de minste ting. Det virker som om han tenker: "for alt i verden....hun mammaen min skal ikke få viljen sin- uansett".

Heldigvis er sønnen min enda så ung at jeg kan le litt av det.

Skrevet

Uff da. Jeg synes gutten min har vært slik i ett års tid jeg :( Noen uker er bra, for så å gå på noen uker med skikkelig temperament igjen. Er inne i en sånn periode igjen nå. Skikkelig slitsomt. Også har han bestemt seg for at han ikke trenger å sove på dagen mer, noe som ikke gjør temp. hans stort bedre

Skrevet

Har ei jente på 17mnd som er blid og snill, helt til ho ikke får det som ho vil!!! Da både biter, klyper og lugger hun, og knurrer faktisk!

Skrevet

Min gutt e 17 mnd og akkurat make til din hoertes det ut som. Har ikke tall paa hvor mange raserianfall han har hatt i dag. Helt umulig. Han som var verdens snilleste og letteste baby som sov hele natte, la seg uten aa grine og var blid og fornoeys stort sett hele dagen er plutselig blitt en liten hissig gutt.. Kaster seg paa gulvet om han ikke faar viljen sin og hyyyyyyyler som besatt. Lar han bare ligge og hyle men skal love deg at det er en proevelse til tider aa holde hodet kaldt ja..

Haaper det bare en en fase.. Forhaapentligvis

Skrevet

Jeg har en jente på 22 mnd som klikker fullstendig når hun ikke får det sånn som hun har tenkt. Er kjempeblid helt til hun får litt motgang.

Skrevet

Aner ikke, men her er det fortsatt noen måneder igjen til 2-årsdagen, og jeg må si, ungen blir rabiat! Slenger seg på gulvet, inn i veggen, hva som helst. HYler og ruller seg på gulvet - det være seg på butikken, hjemme eller på besøk. På parkeringen også..

Vi overser og tar ungen under armen og går.. men ALLE ser på oss med sjokkerte uttrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...