gima Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg var så nervøs før UL i dag. FIkk vite for nesten 3 uker siden at jeg venter tvillinger, men har ikke klart å slå meg til ro med at det skulle gå bra. Mistet i SA i mars og mai i år og har i tillegg hatt blødninger i detter svangerskapet. Har vært litt nervøs ja, men samtidig så har jeg hatt en veldig positiv følelse de siste ukene. Så, i dag, var mine to små skatter 4 cm og de var skikkelig livlige. Gyn sa at nå var det bare å senke skuldrene- dette vil gå bra. De ser så sunne og friske ut der inne. Nå kan vi begynne å planlegge litt mer i heimen- nå kan vi glede oss. Vi er heldige vi kommende tvillingmammaer! Jeg er lykkelig. Ville bare dele dette med dere....
Sushi Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Så bra!! Jeg skal også på ny UL om 1 mnd for å se hvordan det går. En av de små hadde litt dårligere hjertelyd enn den andre. Uhyre spennende !!
gima Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Å? Er det du som er 7 uker på vei? Syns å huske det fra et annet innlegg. Kan de høre hjertelyd så tidlig? Så kjedelig at du må vente så lenge... Får virkelig håpe at det går bra med dine to i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå