Fumz80 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvor får jeg kjøpt maclaren i Oslo? Hva er best techno XT eller XLR?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Fru Lyng har de, tror også Babyshop. XLR er supreme-varianten. Jeg liker ikke den for den er tyngre og så er håndtaket veldig høyt, passer kun til høye trillere. XLR har forøvrig finere farger og kommer med seteinnlegg. Se på hjemmesiden deres så kan du sammenligne,
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Babymagasinet på grønnland Babyshop Tror han på grønnland er billigst
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Hei, jeg har hatt XT, men har naa Quest. XTen er större og har flere features enn Questen, men til min naa 17 maaneder er Questen mer enn god nok. Foretrekker Questen siden den er endel lettere og nettere........Ogssa avhengig av alder paa barnet og hvordan du skal bruke tillen. Hvis du er lav kan nok baade XT og XLR være med for höyt styre (jeg er 170 og syntes at XTen paa laveste stilling var litt for höyt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå