Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

neemii:

Jeg liker Eliah bedre enn Elias fordi jag syntes det lyder penere,og ikke er så oppbrukt. Også kobler jeg Elias med den båten,vettu...

Syntes ikke der er femi,selv om mange her inne syntes det,men jeg syntes kanskje det kan bli litt veikt om det står alene. Jeg vurderer det som andre fornavn på småen,som isåfall blir hetende Benjamin Eliah. (Blir nok bare Benjamin til daglig)

Jeg kan seriøst si at den peneste guttebabyen jeg noen gang har sett, het Eliah... Han hadde nærmest olivenfarget hud, store blå øyne og mørkebrunt, tykt hår med antydning til krøller - helt nydelig. Begge foreldrene er av den sporty og aktive typen, så følte ikke det var noe feminint med navnet. Litt mer spennende enn Elias uansett :-)

Annonse

Det er egentlig noe jeg har tenkt mye på, det at navnet kanskje er oppbrukt. Vil jo helst ha ett navn ikke "alle andre" har. Kanskje Eliah faktisk ER bedre....? hmm... Veldig viktig for meg er iallefall at ingen jeg kjenner har kalt ungen sin navnet, at navnet ikke er så vanlig at kanskje 3stk i barnehagen har samme navn, og at navnet er forholdsvis enkelt og selfølgelig at "klinger" bra, og at jeg liker det. Men Eliah ja, det kan jeg godt like=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...